Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ryg, piller, blodsukker hænger det sammen ? ? ?

Redigeret 27 april, 2012, 09:57 i Rygsmerter
Hej

Ville lige høre om i også har eller kender til problemer med blodsukkeret?

Efter jeg har fået mine rygproblemer, bevæger jeg mig jo naturligt ikke så meget, og kan da også se på vægten at der er kommet nogle kg på. jeg syntes jeg bliver så træt og tør i munden,svimmel og utilpas, men slog det hen ved tanken om alle de smertstillende piller jeg spiser for ryggen, jeg har nu læst på alle æsker og nogen af dem kan give træthed, og tør mund.

Gik ned og købte et blodsukkeraberat, og har nu taget mit blodsukker, og den siger 7,3.(fastende)

Tænker på om andre også har fået det problem som jeg efterfølgende.

Mvh Kæthe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sådan har jeg det også.

    Heidi K
  • Indstillinger
    Hej Heidi


    Har du fået taget dit blodtryk hos lægen eller har du også taget det hjeme, som jeg har gjort.

    Ved du noget om hvad normalen er for blodsukker, jeg har kikket lidt på nettet om det, og jeg ser det som 4,0 er normalt.....

    Hvor højt er dit blodsukker?
    har du også fået det efter problemer med ryggen?

    Hilsen Kæthe
  • Indstillinger
    Ups jeg svarede at sådan har jeg det også på alt det minus det med blodsukkeret,men ved fra en veninde at den fastende skal ligge under 8.

    Jeg har kvalme,svimmel,vildt tør mund især om natten.

    Heidi
  • Indstillinger
    Hej Heidi

    Jeg har dog ikke kvalme, bare svimmel, tør i munden hele dagen, der er ikke noget tidspungt hvor jeg ikke er det, eller er det mere, og så er jeg træt hele tiden.

    Jeg troede blodskkeret skulle være 4,0 eller deromkring fastende, men hvis den skal være 8 har jeg jo ikke noget problem.

    Mvh Kæthe
  • Indstillinger
    Hej

    Du er skam ikke alene.. jeg har nu haft ekstremt dårlig ryg i 9 år og jeg er svimmel stort set hver eneste dag, og det har jeg ellers ikke været før.
    jeg har ikke fået nogen forklaring på hvorfor andet end at det må være piller, men selv de dage jeg ikke tager nogle er jeg svimmel...
    så jeg kender udemærket godt dit problem og det er faktisk ret så irritrende.
    måske du har fundet ud af hvorfor det sker?
  • Indstillinger
    Hej.

    Hmm synes det lyder højt.
    Så vidt jeg husker fik jeg målt mit blodsukker hos lægen, og det var 5,8 (fastende) og hun sagde at jeg skulle passe på min kost osv, for det var lidt for højt.
    Synes du skal få en tid hos lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.