Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

har ondt lige i starten af samleje

Redigeret 4 november, 2008, 15:02 i Kvindelige sexproblemer
jeg er 24 år og har lige været i et forhold på 2 1/2 år hvor jeg efter ca 1 1/2 år begyndte at få ondt når vi begyndte at have samleje og vi ændrede ikke stillinger eller noget og det føles nærmest som om jeg sprækker der nede hver gang, jeg er nu i et nyt forhold hvor fyren er større end min eks så det gør bare sindsyg ondt hver gang og især lige efter jeg har haft min mensturation hvor vi jo selvfølgelig har pause med sex, jeg skal så lige sige at det ikke gør så ondt når han putter glide crem på men det er også bare træls at man ikke kan være spontan engnang i mellem

håber der er en der ved havad dette kan skyldes

Kommentarer

  • Indstillinger
    Noget tyder på, du ikke er våd nok? Ja, jeg mener hvis glidecreme hjælper, så må det da være noget i den retning.
    Hvordan er det hvis I har et godt forspil, hvor du bliver godt stimuleret, feks. kælet, nusset og slikket?

    Jeg er ret overbevist om, at det også ville gøre ondt på mig, hvis han bare "hoppede på" uden noget forspil.

    Hvis ikke et godt forspil afhjælper problemet, synes jeg faktisk du lige skal vende problemet med din læge, for det skal altså ikke gøre ondt, hvis man ellers har lyst og er velstimuleret.
  • Indstillinger
    Hmm du har nok ret men det er bare det at det ikke har gjort ondt før i tiden unden forespil men ja det gør ikke nær så ondt nå der lige er blevet kælet lidt inden men ellers må jeg lige høre min læge ad. men mange tak for dit svar :)
Log in eller Registrér for at kommentere.