Trykken under venstre bryst?
Hej alle
Jeg tog tidligere Pantoloc i 4 ugers tid for at se om det kunne afhjælpe min trykken for brystet - men det hjalp ikke rigtigt..... Dermed er det så ikke mavesår/mavesår siger lægen.....Men så bare spændinger grundet stress... Er der andre der bare lever med denne trykken for brystet uden at have mavesår eller lign????Min læge sagde nemlig at det var der mange der gjorde:-/.....
Jeg tog tidligere Pantoloc i 4 ugers tid for at se om det kunne afhjælpe min trykken for brystet - men det hjalp ikke rigtigt..... Dermed er det så ikke mavesår/mavesår siger lægen.....Men så bare spændinger grundet stress... Er der andre der bare lever med denne trykken for brystet uden at have mavesår eller lign????Min læge sagde nemlig at det var der mange der gjorde:-/.....
Kommentarer
Jeg oplever ofte trykken og smerter i brystmuskulatur, brystben og langs ribben i brystet, som jeg ikke kan finde ud af hvor stammer fra. det er meget frusterende. Ofte problemer sidst på dagen og aftenen.
Har været hjerteundersøgt flere gange. Ingen forklaringer. En læge forleden kom med den mulighed at det måske stammede fra maven. Han foreslog nemlig også at prøve Pantoloc. Har ikke prøvet det endnu.
Symptomerne svinger meget og når de er værst passer de næsten med beskrivelsen på symptomer som en blodprop.
Jeg leder selv efter en måde at finde videre i årsagen
Det kan muligvis også være ryg problemer, selvom i ikke har ondt i ryggen.!!!!
Har i været ved kiroprakter?? Det var måske en mulighed at prøve det..
Husk alt i kroppen har forbindelse til ryksøjlen..
Skriv lige igen, hvis i vil prøve en kiroprakter..Og hvad han/hun sagde om det!!!!
Held og lykke..
Mvh Momse1
Søren