Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Trykken under venstre bryst?

Hej alle

Jeg tog tidligere Pantoloc i 4 ugers tid for at se om det kunne afhjælpe min trykken for brystet - men det hjalp ikke rigtigt..... Dermed er det så ikke mavesår/mavesår siger lægen.....Men så bare spændinger grundet stress... Er der andre der bare lever med denne trykken for brystet uden at have mavesår eller lign????Min læge sagde nemlig at det var der mange der gjorde:-/.....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja vi er flere herude

    Jeg oplever ofte trykken og smerter i brystmuskulatur, brystben og langs ribben i brystet, som jeg ikke kan finde ud af hvor stammer fra. det er meget frusterende. Ofte problemer sidst på dagen og aftenen.

    Har været hjerteundersøgt flere gange. Ingen forklaringer. En læge forleden kom med den mulighed at det måske stammede fra maven. Han foreslog nemlig også at prøve Pantoloc. Har ikke prøvet det endnu.
    Symptomerne svinger meget og når de er værst passer de næsten med beskrivelsen på symptomer som en blodprop.

    Jeg leder selv efter en måde at finde videre i årsagen
  • Indstillinger
    Hej jer 2 med trykken for brystet..
    Det kan muligvis også være ryg problemer, selvom i ikke har ondt i ryggen.!!!!
    Har i været ved kiroprakter?? Det var måske en mulighed at prøve det..
    Husk alt i kroppen har forbindelse til ryksøjlen..
    Skriv lige igen, hvis i vil prøve en kiroprakter..Og hvad han/hun sagde om det!!!!
    Held og lykke..
    Mvh Momse1
  • Indstillinger
    Hej, jeg følger også lige med her da jeg har samme problem, og har haft det siden jeg var omkring de 15, og er 25 nu. og det er noget der påvirker min hverdag når det er der, og så skal der ikke særlig meget til før jeg bliver sur og irreteret, og har været til læge med det utallige gange, og har fået lavet hjerte diagram og fået taget røntgen uden de har kunne finde noget, og jeg har prøvet med noget medicin for, for megen mavesyre da jeg har hørt at det skulle hjælpe, men det har intet hjulpet i mit tilfælge, da jeg har for megen mavesyre i forvejen, men har hørt fra andre at det har hjulpet dem, Så det kunne være rart at høre hvad andre evt har gjordt, hvor det så har hjulpet. (Og det er også rart at se at der er andre der har det som mig, forstået på den måde at jeg kan se at jeg ikke er den enest der står med det problem).

    Søren
Log in eller Registrér for at kommentere.