Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemmer med forhud

Redigeret 28 januar, 2009, 16:59 i Mandlige sexproblemer
Hey alle jeg har problemer med penis når den ikke er stiv kan jeg nemt få forhuden tilbage men når jeg har oprensning kan jeg ikke få forhuden tilbage.
og tænker meget på om det kan pårvike sex livet ? Hælp mig tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg er en mand i fyrrene.
    Min forhud var også ret stram, da jeg var helt ung, den er blevet lidt løsere efterhånden, men den ryger dog stadig ikke automatisk tilbage, når jeg får rejsning.

    Jeg kan huske, jeg af og til onanerede med forhuden trukket helt tilbage. Det strammede lidt, men var jo helt anderledes end jeg var vant til, - og dermed meget frækt...
    Åh ja, de minder.

    Nå men altså: den bliver løsere med årene, så min mening er: brug den, - onaner -, og find en kæreste og kom så igang.
    Du kan snakke med pigen om hvordan du har det inden i hopper i sengen første gang. Det med ærligheden er jo det allervigtigste i et forhold, og du har ikke noget at skamme dig over.

    Held og lykke.
  • Indstillinger
    Vil sige det sådan. Jeg er 16år og min sexdebut var for en lille uges tid siden. Og jeg har nu fået konkluderet at jeg har forhudsforsnævring. Og inden jeg begyndte i behandling i dag. Gjorde det lidt ondt. Så gå til lægen og få en recept på en binyrebakhormon der hedder Dermovat. Allerede efter 2 påsmøringer kan du se forskel.

    Held og lykke (:
Log in eller Registrér for at kommentere.