Hjem Sind og psyke Sorg og krise

Min ny hjemmeside

Helene2Helene2
Redigeret 17 november, 2008, 18:02 i Sorg og krise
Jeg har fået opfyldt et stort ønske:

Jeg har nu fået lavet min egen hjemmeside :-)
Hvis nogen har lyst til at se den, er adressen http://www.anneshjemmeside.dk/


Hilsen Helene

Kommentarer

  • Jeg er rigtig glad for at bruge din hjemmeside, Helene ;-)

    Er p.t. selv halv om halv - deprimeret, så selvom jeg egentlig har behov for at skrive dagligt, falder det mig svært lige nu.

    Med andre ord - bliver det ikke til så meget fra mig lige nu.

    Og hvad er det så jeg kan li' ved din hjemmeside...... Jo, - jeg føler mig så tryg og godt tilpas, da jeg bliver taget alvorligt og ingen hverken håner eller nedgør mig.

    Jeg er sikkert ikke den eneste, der står med problemer, så derfor kan jeg ikke lade være med at opfordre jer, der har lyst, til at være med ;-).

    Om jeg laver reklame ...... Nej nej - men lad os da dele vores sorger og glæder med hinanden.

    At gå alene med sine tanker er - i hvert fald for mig, dobbelt smertende.

    Det var bare det jeg ville sige, kære alle sammen.

    Kærlige tanker til jer fra

    Laura.
  • Kære Laura

    Tusind tak :-)
    Jeg havde da tænkt på, om det var dig, men jeg kunne jo ikke være sikker.

    Forhåbentligt kommer du snart mere ovenpå igen. Jeg fornemmer, at der er mange gamle ting, der afsluttes rundt omkring og at nyt og bedre er på vej. Jeg tror virkeligt, at årsskiftet denne gang bringer mange positive forandringer med sig. Jeg håber og tror, at det også sker for dig.

    Som jeg har skrevet før: Ensom sorg er dobbelt sorg - ensom glæde er halv glæde. Jeg kan selvfølgeligt kun tilslutte mig dine ord om, at vi kan være der for hinanden.

    Kærlig hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.