Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min ny hjemmeside :-)

Helene2Helene2
Redigeret 27 oktober, 2008, 05:28 i Incest og seksuelt misbrug
Jeg har fået opfyldt et stort ønske:

Jeg har nu fået lavet min egen hjemmeside :-)
Hvis nogen har lyst til at se den, er adressen http://www.anneshjemmeside.dk/


Hilsen Helene

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvis du vil vider give en masse erfaringer ved at lave en hjemmeside, ville det være meget oplagt ikke at kalde den anneshjemmeside.
    man kan ikke finde den ved a google incest og det skulle jo ellers være måden at finde en side, med præcist det tema.
    det er selvfølgeligt meget hyggeligt med din egen lille side, så folk ka læse din dagbog og sådan nogle ting, men vær nu lige realistisk med hva du vil have ud af det.
  • Indstillinger
    Hej Karla

    Navnet er valgt med omhu, det er meget gennemtænkt og på ingen måde nogen tilfældighed.
    Grunden til, at du ikke kan søge den frem på Google o.a. steder, er fordi der ikke er lagt 'søgeord' ind endnu. Det skal jeg have hjælp til og den person, der skal hjælpe med det, har endnu ikke haft tid. Det kommer.

    Jeg er meget realistisk omkring min målsætning med siden. Dem der kan bruge den til noget, kan bruge den og det står folk frit for at lade den være. Det er netop det, der er fordelen ved, at det er ANNES hjemmeside. Jeg har lavet den side for MIN skyld. Hvis NOGLE andre så også kan få noget godt ud af den, så vil det da bare være skønt. Jeg forventer på ingen måde, at alle kan se dens berettigelse. Det ville naturligvis være urealistisk.

    Nogle mennesker skriver en 'hyggelig lille bog' om deres oplevelser og erfaringer. Jeg har så valgt at lave denne side som min måde at videreformidle de ting, jeg gerne vil have ud. For nogen mennesker vil en bestemt bog kunne gøre en stor positiv forskel i deres liv. Andre vil den ikke sige en brik og andre igen vil ikke kunne snuppe den. Sådan er det jo bare.


    Hilsen Helene (Anne)
  • Indstillinger
    Hej Helene, jeg har fluks tilføjet dig til favoritterne.

    Jeg har også en hjemmeside, men det kan jeg skrive til dig via din side :)
  • Indstillinger
    Hej Morpige

    Tusind tak :-)


    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.