Som glasskår i knæet efter fald
Jeg har desværre været så uheldig at falde over et par træsko, da jeg kom hjem med oppakning i armene efter Pinseferien.
Jeg knaldede ned i et terrazzogulv med mit knæ uden at tage fra med hænderne.
Knæet var fuldt brugbart - men totalt følelsesløst i flere dage efter - mens farverne på knæet skiftede i alle farver mellem blå /lilla/grøn.
Jeg afhjalp den voldsomme midlertidige smerte med is og panodil, og så forsvandt smerten da også langsomt.
Det der undrer mig er, at jeg nu 5 måneder efter stadig ABSOLUT IKKE kan lægge mig på knæet. Det er ligesom at have glasskår under huden. Det gør skrækkelig ondt.
Er der nogen, der har en god forklaring på det?
Hvad kan jeg forvente?
Marianne
Jeg knaldede ned i et terrazzogulv med mit knæ uden at tage fra med hænderne.
Knæet var fuldt brugbart - men totalt følelsesløst i flere dage efter - mens farverne på knæet skiftede i alle farver mellem blå /lilla/grøn.
Jeg afhjalp den voldsomme midlertidige smerte med is og panodil, og så forsvandt smerten da også langsomt.
Det der undrer mig er, at jeg nu 5 måneder efter stadig ABSOLUT IKKE kan lægge mig på knæet. Det er ligesom at have glasskår under huden. Det gør skrækkelig ondt.
Er der nogen, der har en god forklaring på det?
Hvad kan jeg forvente?
Marianne
Kommentarer
Jeg kan nu tilføje, at knæet nu "giver lyd fra sig" i form af smerte, specielt når jeg skal opad trapper.
Jeg skal alligevel til blodtryk/kolesterol-tjek hos lægen om 14 dage, så jeg lader et par ord falde der.
Marianne
Knæet hævede og var følelsesløst, men brugbart efter 1 uge.
Farven på knæskallen var lilla, da såret faldt af.
Det er nu 8 uger siden og jeg undrer mig over at knæet stadig er violet.
Hvor længe tager det inden misfarvningen er forsvundet?
Håber der er en, der kan svare på det.
Mvh,
Linda