Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Sprøjteorgasme

2»

Kommentarer

  • En Sprøjte Orgasme er kvindes største orgasme, den nemmeste måde at give hende den på et ved at lave så vibrationer ved G-Spot som sidder normalt 2-4 cm oppe i skeden.

    Alle kvinder kan få det det er bare et spørgsmål omkring hvordan
    man vil kunne få den ved at tage 1-2 fingere op i skeden omkring 4 til 5 cm op også trække dem op nærmest som om du skal løfte noget hvor efter du laver den der "Kom Her Bevægelse" man mærker normalt en ru overflade det er der G-spot ligger, nogle kan lide det hårdt andre kan lide det blidt,

    hvis man opnår den form for orgasme vil kvindes krop gå i kramper "Dette gør ikke ondt på hende" hendes krop vil føle at der er en eksplosion af energi mere end der er i normale orgasmer, hele din krop vil give efter og du vil måske ligge og få spasmer i nogle få sekunder hvilket er helt normalt,

    det er ikke urin der bliver udgivet, det er sekredt ligesom i mandens afgang, og det er ikke få der opnår dette, du kan snakke med specilister omkring det.

    man vil også kunne opnå det ved at stikke spidsen af en lillefinger op i anus da der sidder endnu et punkt som stimulere denne from for orgasme,

    Håber det besvarede dit spørgsmål. ;)
  • En Sprøjteorgasme er IKKE som en alm. orgasme...livmoderen trækker sig ikke sammen, når man får en sprøjteorgasme. Der er meget forskæld på hvor meget der kommer af væske, som IKKE er tis og der kan komme meget og sprøjte langt, den væske danes ved at man bliver ophiset og kan udløses ved hjælp af finger eller igennem sex, men man skal kunne give slip og slappe af.

    De fleste mænd nyder at se en kvinde få sprøjteorgasme :o)

    Krause
  • I følge denne guide: http://www.abbi-sexartikler.dk/artikler ... -orgasmer/ er det ikke urin, men en anden form for væske, som dog kan indeholde en smule urin.

    Væsken stammer tilsyneladende fra nogle kirtler i vævet tæt på urinrøret. Har aldrig selv oplevet at få en sprøjteorgasme, men det har min veninde. Hendes mand siger, at det hverken lugter eller smager af urin!
  • Jeg fandt svar på stort set alle mine spørgsmål om sprøjteorgasmer her - tjek det ud og se om ikke det kan lykkes at give din heldige kvinde en våd og lækker orgasme!

Log in eller Registrér for at kommentere.