Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Manglende rejsning pga. samlivsproblemer

Redigeret 20 juli, 2009, 09:29 i Samliv
Kære debattører

Har I mon læst lægens seneste svar i brevkassen til en, der spørger om, hvorvidt hans rejsningsproblemer kan have noget at gøre med en sterilisation? Lægen mener dog ikke, det har noget med sterilisationen at gøre, men snarere at det kan være et symptom på problemer med mandens partner.

Læs spørgsmål og svar her:
http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201326.htm

Måske har I oplevet noget af det samme?

Fortsat god debat.

Med venlig hilsen
Redaktionen
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har selv fået foretaget en sterilisation i august 2008 - og frem til maj 2009 fungerede alt som det skulle.

    Men nu kan jeg ikke opnår rejsning tilfredsstillende - jeg kan dog stadig få udløsning - men det er en gang våd spaghetti.

    Jeg havde dog i maj måned en sær oplevelse hvor jeg praktisk taget i 3-4 uger i træk gik rundt med en semi-erektion - om det kan have indflydelse ved jeg ikke.

    Nu virker skidtet ihvertfald ikke efter hensigten og har ikke gjort det siden begyndelsen af juni - kæresten og jeg har haft problemer i privatlivet - og har det stadig - jeg har ligeledes i juni startet nyt job så dér er også pres på...

    Under alle omstændigheder, så tror jeg ikke selve indgrebet tilbage i august har noget med den manglende funktionalitet at gøre... men det er frygteligt frustrerende.
Log in eller Registrér for at kommentere.