Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Muskelsmerter

Redigeret 9 oktober, 2008, 17:08 i Forstyrrelser i stofskiftet
Jeg har læst på debatterne omkring muskelsmerter og motion.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind....jeg syntes ikke mine muskler bliver bedre.
Jeg har haft lavt stofskifte i nu 4. mdr. er der også nogen af jer der stadig døjer ex. når I
- løfter en vasketøjskurv, det gør ondt i mavemusklerne
- at gå en lille tur gør ondt i musklerne
- mange af muskelgrupperne er tunge som bly.
Nogen gange tænker jeg er ved at blive skør, og at det er psyken der spiller ind.
God lørdag aften
Mange hilsner fra Helle63

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Helle
    Jeg kan kun sige, du er ikke alene-jeg kan dårligt gå ned af trappen om morgenen fra 1 sal ,så ondt har jeg i mine muskler ,eller efter motion eller en dag på job-det må være sygdommen -det er jeg ikke et sekund i tvivl om-har aldrig haft det sådan før og jeg har fik konstanteret myxødem marts 08...
    Fortsat go' weekend
    Kirsten
  • Indstillinger
    Hej Helle!

    Samtidig med stofskiftesygdommen fik jeg en knogleskade (betændelse, der harlavet et hul i en knogle mellem bækken og korsryg) - jeg kan også alt for godt nikke genkendende til det, som du skriver. Motion i varmvandsbassin hjælper mig - og så at prøve at hvile lidt ind i mellem. Da jeg begyndte på motion i vand, kunne jeg intet, og det har virkelig hjulpet mig. Håber du kan bruge det.
    MH Jane
  • Indstillinger
    Hej Helle!

    Samtidig med stofskiftesygdommen fik jeg en knogleskade (betændelse, der harlavet et hul i en knogle mellem bækken og korsryg) - jeg kan også alt for godt nikke genkendende til det, som du skriver. Motion i varmvandsbassin hjælper mig - og så at prøve at hvile lidt ind i mellem. Da jeg begyndte på motion i vand, kunne jeg intet, og det har virkelig hjulpet mig. Håber du kan bruge det.
    MH Jane
  • Indstillinger
    Hej Jane og Kirsten.
    Tak for tilbagemeldinger, det er godt at høre om nogle der er i samme "båd". Jeg har forhørt mig om varmvandbassin, og har tænkt at starte på det, det lyder til at være en god ide, og et eller andet sted må jeg begynde, men mit overskud er ikke så stort. Og det er lidt af en ond cirkel, da jeg ved at motion gir`overskud.
    Mange hilsner Helle
  • Indstillinger
    Hej Helle
    Du har det som mig-jeg tænker hver dag ,nu må jeg have gjort motion ,men jeg har frygtelige smerter i mine muskler spec mine arme ,jeg tror sgu' aldrig jeg blir den samme som før myxødem-og hvad smerterne skyldes ved jeg ikke -andet end som en læge sagde en slags bindevævs sygdom-men skrækkeligt er det-der følger meget med den sygdom -alene smerterne-hovedpinen og de psykiske ting ,mange af os slås med-
    det var nemmere med en brækket arm -god weekend
    hilsen Kirsten
Log in eller Registrér for at kommentere.