Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

penis streng sprang av av av

Redigeret 19 november, 2009, 14:35 i Mandlige sexproblemer
jeg var forleden udsat for en mands største frygt ´´strengen sprang´´ :)det var under samleje (one night stand endda pinligt!!!) og og det blødte utrolig meget og det kan hvertfald også mærkes :(det er første gang det er sket har aldrig haft problemer med strengen før men nu er den som sagt sprunget :(men spørgsmålene er :hvor lang tid tager det for at gro sammen? bliver det et svagt punkt nu og sker nemt igen? mvh. en nedtrygt dreng

Kommentarer

  • Indstillinger
    min er også tæt på at springe, såå jeg lytter lige med her
  • Indstillinger
    samme problem her
  • Indstillinger
    Hej
    Såfremt der nu ingen streng er tilbage...jo selvfølgelig de to ender...så er det vel det?
    Selvfølgelig var det en voldsom oplevelse....
    Min egen streng... den var vist ok... men jeg var nysgerrig...
    Jeg havde en frenum piercing.. et større hul... helt fremme ved glans...så noget tråd omkring strengen, altså via piercinghuller.. nogle gange rundt.. og binde stramt til... og en tur mere... så der var knapt en cm imellem de to steder... og så frem med saksen... den første kunne intet.. så en anden.. og jo så lykkedes... det..selvgjort frenektomi... Få dage efter, var der ikke mere at mærke...
    Men jeg vil nok foreslå de som føler, at den er ved springe, at tage kontakt til sin læge og få der udført... Når jeg kan selv, så kan du nok klare at lægen laver snittet..
    Forhuden hængte på samme måde bagefter
Log in eller Registrér for at kommentere.