Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

dulmer du selv..resultater

Redigeret 24 december, 2008, 18:55 i Kroniske smerter
Ja jeg dulmer selv de kroniske smerter! Det er lige så let at komme på smerteklinik, som det er at komme igennem til lægen mandag morgen!
Jeg blev henvist til neurolog på Roskilde sygehus. Hun sagde at min sygdom (fibromyalgi)ikke eksisterede og så stoppede det der.
Så må man jo tage til takke med egen hjælp...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Så havde jeg nok bedt om en ny henvisning og benyttet mig af frit sygehusvalg?

    Uanset om man mener at sygdommen kommer af kropslige årsager, eller de symptomer man har opstår psykosomatisk, eller man bare ikke er klog nok i lægevidenskaben til at regne ud hvad det kommer af, så har du jo stadig de gener du nu engang har, og den smerte du føler, føler du jo.

    Det ville jo svare til at man ikke kunne tage fantomsmerter alvorligt, fordi legemsdelen ikke findes?! Det er vi jo gået bort fra.

    Prøv igen og se om en anden læge har en anden mening...
  • Indstillinger
    kære venner det desværre en almenelig reaktion,at rigtig mange mennesker .ligesom nøjes med status,når en læge har udmeldt en konklution om ens problematik..
    jeg har et motto som man burde forholde sig til gennerelt,
    EN LÆGES SYN FOR SAG ,ER 3 LÆGERS FOR LIDT...
    vores"kære læger er af naturlige årsager.udstyret med forskellige holdninger og fortolkninger indenfor selv deres fagområde,,og derfor vil det være at træde på sig selv .ikk at få et par læger til ,at vurderer en.

    mvh RENE-H
  • Indstillinger
    kære GUTTA 79..hvor det dog dejligt at,læse din holdning til ,hvorledes man er sig selv nærmest til at udmelde ens smerte..sådan !!

    selvfølgelig mærker du den smerte,som dit nervesystem fortæller om..
    at årsagen så kan stamme fra 400 forskellige forhold er en anden sag ,
    'men det laver aldeles ikk om på.at du mærker nagativ stimuli som smerte jo er ..og det er andre ikke blevet dygtige nok til at mærke for dig..
    (selv om visse læger gerne ville give udtryk for de ved hvor ondt du ihvert fald ikke kan have osv )det jo nærmest komisk læsning når vi støder på sådanne udsagn
    mvh RENE-H
Log in eller Registrér for at kommentere.