Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Omdiskuteret profil slettet

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 10:29
  • Indstillinger
    Pilar07 skrev: "Jeg er helt enig med Lotte om hver evig eneste gang at tilkendegive, at her har vi med et psysisk sygt og manisk menneske at gøre ... for det er jo, det vi har! "

    Hvem er mest syg ?
    Den der skriver sin mening på en lidt ubehagelig og kontant måde, eller den der næsten er besat af og fortælle at vedkommende er syg?

    Ja undskyld..men jeg har ikke glemt den gamle debat endnu.
    Nu har vi så den fordel med log in, at vi hurtigt kan se, HVEM det er, der ikke KAN lade være med at tiltale vores "ven" som en syg person.
  • Indstillinger
    Hej Tulle,

    Jahh, johhh et hvert argument er jo rigtigt nok.
    Jeg kender ikke det tidligere "slagsmål", og jeg har langt hen ad vejen højlydt moret mig over Louise66 - i øvrigt er jeg også lige stoppet ved Blomsterpigen, der med et lidt mere modereret sprog er lige så morsom.

    Jeg mener bare at have observeret at denne "klub" simpelt hen er så lille, at et hvert tiltag for ikke at skræmme nye brugere væk bør bruges.

    Men OK, jeg er ny - jeg følger jer "gamle" og gør som I gør. Det er i hvert ikke noget, der skal forstyrre min nattesøvn :-)
  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 10:29
  • Indstillinger
    Mon ikke de fleste nyankomne også læser her på Ris og Ros ?

    Som vi har været enige om først i tråden her, så vil der blive nogle mystiske indlæg som "skriger til himlen" - NÅR vores "vens" indlæg er slettet.

    Læs f.eks. her:

    http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... 17941&f=84

    Indlæg fra Pilar07...hvem har hun besvaret her ???????????
  • Indstillinger
    Pilar07 skrev:
    "Jeg vil IKKE bruge min tid på at diskutere den sygelige person du Tulle kalder 'vores ven'! Du er nok ikke den eneste, der husker den gamle debat, siden 'ingen gider at skrive mere'! "

    Svar:
    En klog beslutning du tog her - han har nemlig fyldt temmelig meget i "dit hoved" - hvis vi ser på dine indlæg under din profil.

    Men jeg syntes slet ikke din påstand : "'ingen gider at skrive mere'
    er rigtig, jeg syntes da virkelig at der er god gang i debatterne rundt omkring :)

    God tur :)
  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 10:30
  • Indstillinger
    Pilar07 skrev:
    "Som det vil fremgå, har jeg slette ALLE mine indlæg,"

    Svar:
    Tja..Pilar - det har du jo brugt lige siden du oprettede profil - første gang var vist i Abort-debatten, og der har jeg aldrig deltaget ;)
    Det er jo en skam, du har brugt så meget af din tid, på noget du ikke vil stå ved, når det kommer dertil :(

    Derfor er det også godt at citere, mine indlæg kan du trods alt ikke slette.
  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 13:19
  • Indstillinger
    Synes hvad du vil T, du fylder alligevel snart 'HELE ND':-) Var det ikke også dig der fik jaget Laura ud ???

    Svar:
    Nej da!! Laura var sur over, at hun ikke måtte diskuterer religion.
    Og da jeg var enig med Netdoktor i - at det ikke hører hjemme her - var Laura også sur på mig :)
    ''''''''''''''''''''''''''
    Jeg sletter ene og alene pga. af dig og dine små angreb og spydigheder dagen lang. Jeg er RET GOD til at læse imellem linierne!

    Svar:
    Har du det helt godt Pilar07 ?
    Det kunne tyde på du føler dig forfulgt...."dagen lang" ????
    ''''''''''''''''''''

    'Jeg har aldrig deltaget i abortdebatten skriver du Tulle' - men alligevel er du velorienteret! Det er dog utroligt og må være dybt kedsommeligt, IKKE at have andet at tage sig til end at lege 'Den Lille Detektiv' på ND:-)

    Svar:
    Din fantasi er der til gengæld IKKE noget galt med - der er dage hvor jeg slet ikke kommer ind på Netdoktor, da jeg deltager på mange forum.
    Med hensyn til Abortdebatten, så var jeg lige inde og kikke, da den nye side kom, og der ikke var så meget gang i debatterne - men jeg lagde mærke til, at du havde slettet dine indlæg, og jeg blev så klar over, at det var muligt nu.

    '''''''''''''''''''''

    Men pas på at du IKKE jager for mange væk ... for hvem har IKKE snart fået én over næsen af dig ??? !!!
    Det ville jo blive trist at skulle sidde og skrive med sig selv ikke:-)

    Svar:
    Så vidt jeg husker - så har jeg IKKE givet nogen over næsen - mon ikke du husker forkert Pilar07 ;))
    ''''''''''''''''''''''''

    Her på min vej ... har jeg set mange navne, der IKKE ses mere - upsss, upsss, upsss ............

    Svar:
    Jamen så meget følger jeg slet ikke med herinde Pilar07 - det gør DU åbenbart ;))

    ''''''''''''''''''''''''''

    Også god tur til dig T - 'rundt i debatterne og de forskellige debattørers debatindlæg under deres profiler':-)

    Svar:
    Havde du forresten en god tur, i det flotte vejr - som du skrev..
    Den kan ikke have taget mange kvarter..

    Du fik jo så travlt, da du blev afsløret i din din trang til at snakke om "vores ven" - den var nok heller ikke så god, men nu har du jo slettet sporene, så er alt jo "godt" ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.