Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp jeg er så svimmel

Redigeret 24 marts, 2009, 09:11 i Hovedpine og migræne
Jeg har i de sidste 4 dage gået med en meget stærk svimmelhed. Hvis jeg bevæger hovedet er det som om mit hoved er en stor gele´klump og jeg bliver så svimmel at jeg må sætte mig ned. Nogle gange sortner det også for mig så jeg bliver helt varm i hovedet/ansigtet. Selv om natten når jeg vender mig kører det hele rundt og jeg er rundtosset. Jeg har ikke ondt, men jeg har det underligt i mit hoved. Jeg er ikke forkølet eller ondt andre steder. Er der nogen der har prøvet det eller har et godt råd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, svimmelhed er noget underligt noget og mange ting kan være skyld i det. Men jeg tænker på, du siger, det kører rundt om natten. Det har jeg også prøvet, det var infiltrationer i hovedet. Det kunne jo være en mulighed, det er nemt at få undersøgt.
  • Indstillinger
    Hej Rikke og Billedgalleri

    Jeg har også prøvet at køre helt rundt i hovedet uden at kunne fiksere med mindre man sætter sig direkte ret op og ned - og sådan kan man jo ikke sove! jeg har oftest prøvet det i forbindelse med, at jeg var dehydreret, så jeg bare manglede vand!! men det er jo for sent at opdage det bagefter/ eller sagt på en anden måde: det er ikke altid, jeg har så meget lyst til at indtage noget - heller ikke drikkevarer - når jeg har været svimmel, og så bider den jo sig selv i halen!:-)

    Nåh, tænker blot, at nok med vand i svimmelhedsperioder kan hjælpe.

    Kh C
  • Indstillinger
    har du fået tjekket dit d-vitamin tal og jern tal og kalium tal. hvis de ligger for lavt kan de godt gøre man har det såden.....!!!! knuz vibeke
Log in eller Registrér for at kommentere.