Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg vil igen gerne gøre opmærksom på Louise66

Redigeret 29 september, 2008, 09:55 i Ris og ros til Netdoktor
Stort set alle indlæg af denne person er skrevet i et meget ubehøvlet sprog og handler udelukkende om at ødelægge debatten for alle andre. Jeg vil komme med et par eksempler:

"Husk på, at AL religion naturligvis er menneskeopdigtet nonsens målrettet mod naive og lettere tilbagestående individer, der holder af at pludre om såkaldte "guder" og anden kællingesnak!"

"Lyder som kræft eller aids, så lad os skrive en forfærdelig masse kilometerlange og tårepersende indlæg om det på sådan rigtig empatisk kvindemanér......................"

""En Louise kan øjensynligt fuldstændigt fjerne sine "spor" det kan vi andre ikke"

NEJ, det kan "en Louise IKKE"!!!!
Men det kan en helt uansvarligt censurliderlig barnagtig netdoktor, der gerne tillader udveksling af helt uansvarlige og faktuelt lodret forkerte informationer, men hvis politiske korrekthed tager anstød af den såkaldte "tone" i mine indlæg, der ellers er stramt faktuelt korrekte.
Her gik man ellers og troede, at fedme og overvægt var et mere alvorligt problem en netdoktors overfølsomhed overfor den såkaldte "tone"!
Demokratiske analfabeter behøver vi som det ses ikke engang importere!"

"Du er på rette spor!
Gættediagnosticering bland ignoranter på nettet er vejen frem morlille!"

Jeg synes helt ærligt at dette burde være nok til at fjerne personen fra Netdoktor, ellers er der mange flere indlæg med samme tone. Prøv en gang at se efter.

Mvh Karina
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Karina

    Det kan være, at du får hurtigere respons, hvis du skriver direkte til Netdoktor redaktionen. Når jeg har skrevet dertil, har jeg fået ret hurtige svar.

    http://www.netdoktor.dk/kontakt/index.shtml


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 10:39
  • Indstillinger
    Nu handler det her jo om et tydeligtvist meget sygt menneske, og hvis ikke der kan være plads til et sygt menneske her, hvor så??
    På den anden side kan vedkommende – mand eller kvinde?? - bestemt skræmme brugere væk, og også ødelægge en ellers god debat.
    Jeg var lige et par dage om at fange, at vi havde med et sygt menneske at gøre, men hvor jeg er stødt på vedkommende, har jeg ganske enkelt skrevet, at her er der tale om en meget syg person, der bør søge professionel psykiatrisk hjælp øjeblikkeligt.
    Under Åben debat for kvinder, en ny regering, gjorde jeg dette, og vedkommende svarede igen ved bare at gentage sit seneste indlæg – en hver vil da straks kunne se, at her har vi med et sygt menneske at gøre.
    Under Overvægt, stofskiftepiller, gjorde jeg det samme, men her har personen øjensynligt haft behov for at bevise, at jeg har ret i min påstand.
    Hvis ikke det var så sørgeligt, ville det jo være dybt morsomt. Jeg blev i hvert fald tiltalt på min humoristiske sans.
    Jeg vil foreslå at hver gang man støder på et indlæg fra denne meget syge person, blot skal skrive, at man er klar over, at her er et meget sygt menneske som man råder til at søge professionel psykiatrisk hjælp øjeblikkeligt, og så i øvrigt ignorere det
    Mon ikke så vedkommende ret hurtigt vil ”falde igennem” på alle de sider personen mener at have behov for at forpeste?

    MEN – når alt dette er sagt, så synes jeg da det er underligt at Netdoktor, der vel har startet denne hjemmeside ikke, - som det midste – passer denne side Ris og Ros, og besvarer alle indlæg, der kommer her.
  • Indstillinger
    Redigeret 1 oktober, 2008, 10:39
  • Indstillinger
    Hej igen

    Jeg mener bare...... Hvad er ideen med login, hvis Netdoktor ikke fjerner den type personer fra siden?

    Jeg er helt ening med jer i, at denne person er MEGET syg, men derfor skal "han" efter min mening ikke have lov til at genere andre så åbentlyst, selv om vi andre bare kan lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet. Jeg er næsten helt sikker på at der er tale om den samme person, som tidligere kaldte sig selv for DINGDONG - som du Pilar også er inde på. Og dengang fjernede Netdoktor personen fra siden, og nu har da der været fred for "ham" et godt stykke tid.
    Det må efter min mening være den ide Netdoktor har med login, så derfor mener jeg også, at de bør handle.

    Mange hilsner Karina
  • Indstillinger
    Et eller andt sted ER det jo lykkedes for denne person at skabe blæst – se selv her.
    Derfor mener jeg den bedste måde stadig er at at kortfattet melde, som jeg beskrev før, når man støder på det. Det kan sikkert være den mest effektive måde at stoppe det på. Især også for at gøre eventuelle nye brugere opmærksom på, at man her har med et meget sygt menneske at gøre.

    Vedr. login, så tilstår jeg, at jeg nærmest er debil hvad angår computerteknik, men jeg ved dog så meget, at hvis man bare har lidt viden omkring emnet, vil man sagtens kunne bruge login og stadig være fuldstændig anonym, også over for udbyderen, så derfor har jeg ikke helt fanget, hvad problemet med dette er.

    Jeg fastholder dog, hvad jeg tidligere har skrevet under ”Hmm”, at hvis ikke man kan stå ved, hvad man mener, så burde man måske tie – anonymitet eller ej.

    Hilsen Lotte – og ved I hvad? Det hedder jeg – også i det virkelige liv. :-)
  • Indstillinger
    Jamen jeg synes skam også at login er det eneste rigtige, da jeg (på det gamle) netdoktor var en af de persner, der til stadighed blev forfulgt af en eller flere ubehagelige personer, fordi jeg altid underskrev mine indlæg med navn. - Og fordi debatten bliver fuldstændig uoverskuelig, når man ikke kan se, hvem man skriver med og hvilke indlæg, der er fra hvem.
    Netdoktor har nu valgt at man skal have login - efter deres eget udsagn, for at slippe for den slags personer og kunne fjerne den fra siden. - Ja, sådan har jeg forstået det. Så bør de da også handle, når der igen er en person, der prøver at spolere debatten for os andre.

    Mvh Karina
  • Indstillinger
    Hvis ikke man kan stå ved, hvad man mener, så burde man måske tie, skrives der.


    Man kan da sagtens stå ved hvad man mener , men ikke ønske at skrive det her nu.
  • Indstillinger
    Jeg har mulivis udtrykt mig forkert.
    Jeg mener selvfølgelig i forbindelse med f.eks. her på siden:
    Hvis ikke man kan stå ved hvad man skriver/siger, så burde man måske tie.
    Vi har vel alle noget, vi holder for os selv. :-)
    - om ikke af anden grund, så fordi det ikke vedkommer andre og er helt privat.
  • Indstillinger
    Hej Lotte

    Jeg blander mig lige lidt... for det er en gammel diskussion, der har været oppe nogle gange efterhånden.

    Det handler en del om, at mange af de debatter, der før var meget aktive og velfungerende (bl.a. under sind og psyke: Ensomhed, incest, angst o.s.v.) efter tvungen log-in er temmeligt (eller helt) døde.
    Det betyder ikke, at folk ikke kan stå inde for det, de skriver eller at de ikke længere har behov for at skrive om disse meget personlige ting eller, at de ønsker at holde det for sig selv. For man har netop meget behov for at dele sine tanker og følelser omkring disse problemer, hvilket den gamle debat uden log-in tydeligt viste.
    Det handler mere om, at man er så utroligt sårbar og bange for at udlevere sig selv. Mange føler sig alt for blottede, efter der er kommet log-in og man kan gå ind og chekke alle indlæg en person har skrevet. Når man er psykisk sårbar, er man nødt til at beskytte sig selv bedst muligt og det gør mange ved at lade være med at skrive på debatterne efter, der er kommet log-in.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.