Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stadig smerter efter operation

Redigeret 26 september, 2008, 02:28 i Endometriose
Jeg blev opereret for en måned siden på Glostrup, men jeg synes ikke smerterne har aftaget så meget som ventet.. Hvor lang tid kan der gå endnu? JK sagde at jeg kunne ringe derop, og han han derefter ville ringe til mig, hvis det ik gik som ventet. Har ikke lige fået taget mig sammen til det, synes jeg har rendt de læger rigeligt på dørene det sidste år.

Jeg har stadig behov for at tage mine 3 gange diclon dagligt, og cirka hveranden dag må jeg ty til kodein. Før operationen fik jeg Oxynorm, hvilket jeg ikke har behov for længere, og det er jo dejligt. Men skulle jo helst heller ikke have behov for det andet smertestillende.. Hvad er jeres erfaringer?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg blev opereret af JK i maj måned. Jeg har fået oplyst at der kan gå op til ½ år efter operationen hvor det kan blive bedre. Det tager altså 6mdr. efter operationen før man kan sige noget om den reelle effekt, og skal til opfølgningssamtale. Fik dog også af vide at jeg endelig måtte ringe og bestille en tid tidligere, hvis smerterne blev for uudholdelige.

    Mvh
    Rikke
Log in eller Registrér for at kommentere.