Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nøj hvor er jeg sur over dumme læger.

Redigeret 30 september, 2008, 05:05 i Forstyrrelser i stofskiftet
Jeg er rigti sur i dag, det ligner mig ikke, men min læge har i den grad sat mit pis i kog (undskyld mit sprog, men jeg er gal)
Mandag fik jeg igennem hos min læge at jeg godt kunne få en henvisning og at hun ville skynde sig, at sende den. Hun var dog rimlig undergravende overfor systemet, sagde Ja der går jo nok hvertfald ½ år før de vil kigge på dig. Jamen så må jeg jo bare tale med dem, sagde jeg. Og det gjorde og max ventetiden på Herlev er 1 ½ måned. Og jeg var velkommen til at ringe igen. Endeligt gik det frem ad, efter nogle rigtig dårlige stofskifte dage. Så ringede jeg til Herlev igen i går og der havde de ikke fået henvisningen. Min læge kunne jeg ikke komme i kontakt med, sådan er det tit. Så ringede jeg her til morgen. Lægen havde den liggende ved faxen... jeg tilbød at hente den og bringe ud på Herlev, men nej nej det var alt for besværligt for dem. Jeg var ikke særlig tryg ved læger før jeg blev syg, og nu stoler jeg ikke på dem. Jeg vil blive glad hvis de på Herlev viser, at de er dygtige og til at stole på. Og nu har jeg fået et ry hos min læge sikkert som hende den hysteriske hypokonder.. OG jeg er total ligeglad.. for jeg finder mig ikke i det pis (undskyld igen)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Håber snart at du får rusket op i den læge, så du kan komme i behandling hos en endokrinolog.

    Hvis jeg var dig, så tror jeg at jeg ville skifte læge. Jeg fik ny læge for lidt over et år siden, men efter at haft flere oplevelser hos min nye læge hvor jeg var sur og utilfreds over behandlingen. Så valgte jeg at betale det det koster og få ny læge.

    Men glæder mig til at høre hvordan Herlev så er - overvejer selv at blive flyttet fra Frb. Hosp til herlev. Da det er tættere på - og jeg forventeligt skal føde på Herlev til Maj måned.

    Hilsen Katja
  • Indstillinger
    Tak for ordene Katja. Hvor er det dejligt at høre at du snart skal have barn.
    Jeg var på Herlev i går og få taget blod, skal til læge samtale d. 23/10.
    Var lige hos lægen i dag, er lidt forvirret troede min sygmelding løb idag. Nå men det hun siger jeg fejler har intet med stofskiftet at gøre, jeg lider af stress og de symtomer jeg har går jo så nok over når jeg ikke er stresset. Og min skjoldbruskkirtel der er hævet, det er da også bare tilfældigt. Når jeg har været hos lægerne, er jeg så ked af det og vred og nu skifter jeg læge igen igen. Jeg skal ikke sygeliggøres mere end hvad jeg er. Og når jeg har et lille håb, siger hun at det tror hun ikke på at endokrinologerne kan hjælpe mig med.
Log in eller Registrér for at kommentere.