Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ADHD Hvad er det??????

Redigeret 21 oktober, 2008, 12:57 i Børn med ADHD
Jeg er helt ny her på siden, men jeg har også en søn med dianosen ADHD, han er helt fri for medicin men får alternativ behandling af mig. Jeg har lige modtaget en mail fra en god ven som også er alternativ behandler,han skriver,


Her er der en person fra toppen af medicinalindustrien som åbent siger det, vi alle har frygtet skulle være sandt: at medicinalindustrien skovler penge ind samtidig med at de bevidst ødelægger patienternes helbred med giftig medicin.

John Virapen har arbejdet inden for medicinalindustrien i 30 år. Nu tager han bladet fra munden og fortæller, hvad der sker i kulisserne.

Læs hans historie på linket.
www.alternativ.no/Nyheter/legemidler.html

Jeg ved godt at der er forskellige grader af ADHD. Jeg kan anbefale en bog der hedder "Stjernebørn,Indigobørn hvem er de" Den fortæller om børn med ADHD og hvordan det påvirker deres dagligdag, den er skrevet af en dame der hedder Inger Brochmann.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er også helt ny på siden, min 11 årige søn har også ADHD og er påbegyndt behandling med Ritalin.
    Jeg er meget i tvivl om det er løsningen på længere sigt. Skolen syntes det er så godt det hele, og herhjemme mnærker vi kun en lille ændring. Jeg er ved at læse bogen Alt det du ikke får vite om ADHD og Ritalin af Elsa Wendel Adalbéron, og det giver mig nogen bekymringer om hvordan fremtiden vil se ud hvis han tager Ritalin, jeg er meget nervøs for bivirkningerne, men ved også at han har brug for hjæp, så jeg vil gerne høre om nogen andre har det på samme måde, hvad løsning der er valgt, da det måske kan hjælpe mig og min familie videre.
  • Indstillinger
    Hej Heidi.
    Øv med din søn, men håber bogen giver dig mod til at kæmpe for din søn uden medicin. Jeg sørger for at min søn får alle de vitaminer han skal have, ikke i maden for der er ikke nogle....de vitaminer han får er de første på markedet hvor man har skildt vitaminer og mineraler fra hinanden, de to ting kan nemelig ikke arbejde sammen. Så får han healing af mig og noget fodbad som jeg også laver. Sørg endelig for at din søn får A-vitamin, det har vist sig at næsten alle børn mangler A-vitamin, så har han også brug for flere B vitaminer, dem kan du læse om i bogen.Hvis du har brug for flere svar så er du velkommen til at kontakte mig på info@engleshoppen.dk
  • Indstillinger
    Hej
    Mange tak for svaret, dert vil jeg da se om vi kan finde i bogen så, det er da helt sikkert værd at prøve.
Log in eller Registrér for at kommentere.