Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Menstruation på p-piller?!

Redigeret 25 september, 2008, 03:47 i PMS og menstruation
Jeg har taget p-pillemærket Jasminelle i ca. 10 måneder nu og har været meget tilfreds med dem. Men i sidste måned fik jeg menustration UDEN at have stoppet med at tage dem. Og det var en regulær menustration og ikke bare pletblødning, som jeg enkelte gange har oplevet med andre mærker (Har taget p-piller i ca. 6 år, derefter et års pause og nu igen i 10 måneder.) Jeg tænkte, det måske var en engangs situation, men nu hvor jeg er ved at være færdig med den næste pakke, har jeg i dag fået mørk, helt vandagtigt udflåd og kan mærke, min mave er lidt spændt.

Det er meget mærkeligt, og jeg begynder at blive lidt nervøs for, hvad det kan være.

Nogen der har et bud?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu synes jeg i det hele taget ikke at P-Piller er en god ide, og det er mange år siden, jeg har taget den slags, men det er vel stadig sådan at 21 dage med piller, 7 dages pause?
    Nogen har så fundet på at springe de 7 dages pause over og bare fortsætte med en ny pakning. Er det det, du har gjort? For så er der jo noget, der skal ud på et tidspunkt, og man laver noget skidt med sin krop. Du bør dog nok lige ringe og tale med din læge om det
    Hvis du har taget pillerne korrekt, så må du hellere bestille en tid.
Log in eller Registrér for at kommentere.