Hjem Øvrige debatter Forslag og kommentarer

svedture

Redigeret 20 august, 2010, 19:33 i Forslag og kommentarer
Jeg får cymbalta og har meget næmt ved at svede, når jeg rør mig. bar en tur op af trappen til 2 sal er nok. er der nogen der ved om det er en normal bivirkning??

Kommentarer

  • Ja jeg tænker det er en almindelig bivirkning som jeg også lider af. Jeg lever med den og der er andre bivirkninger som er meget mere generende for mig.
  • Samme her..
    Både med cymbalta, cipralex og efexor.
    Jeg lever med det, men fuck hvor er det træls!
    Man har lagt rigtig fin make up osv, og så skal man lige løbe de sidste 10 meter hen til bussen, og når man så står stille igen, så pibler det bare frem. På mig er det desværre kun ansigtet. Ikke særlig meget resten af kroppen.

    Men nej, ikke den værste bivirkning. Den er der bare..
  • samme som de andre.. det er ik den værste bivirkning men selvfølgelig rigtig irriterende.
    jeg fik marplan over 3-4 måneder og gik mit blodtryg amok. Jeg røg i gulvet massere af gange efter jeg rejse mig fra stol/sofa/trapper.
    Kan ik huske hvor højt det normalt var mener ca 115 som røg ned til 54 i ca 10 min. Det var værre efter min mening.
  • Hmm. Jeg har fået cymbalta nu i 2½ år uden bivirkninger (hvad jeg ved af). Nu har jeg i over en måned fået kæmpesvedture hvor sveden bare tapper af mig. Jeg har tænkt både på bivirkninger men da jeg samtidig er i en alder hvor det også kan være overgangsalderen der sætter ind er jeg ikke klar over hvordan det lige er for mig. Men utrolig generende er det i hvert fald....
  • Jeg har brugt Cipralex ca. 3 år og begyndte også at få hedeture om natten, hvor jeg måtte skifte det hele.
    Jeg troede bare, det var overgangsalderen, så jeg begyndte at tage Melbrosia "MATAS". Der gik kun et par dage, så var hedeturene overstået. Jeg har flere gange stoppet med Melbrosia, men så kom hedeturene igen
    Hilsen fra
    skbo53
Log in eller Registrér for at kommentere.