Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sløvt sexliv/underlige mænd?

Redigeret 23 september, 2008, 13:53 i Åben debat om sex
Er det normalt for mænd ofte at takke nej til samleje, oralsex mm.?
For jeg troede mænd altid var vilde efter sex, også med deres egen kone/samlivspartner??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er mænd, der er kvinder = mennesker.
    Vitserne går gerne på kvinders "hovedpine", men mænd føler vel også både lyst og manglende lyst lige som kvinder.
    Jeg har været gift med en mand, der absolut mente at to ryk og aflevering en gang om måneden fint dækkede hans behov. Efter min skilsmisse rendte jeg gudhjælpemig ind i en mand, der havde det nogenlunde på samme måde. Han holdt ikke længe!
    Min nuværende mand er ret aktiv, men selv han har også perioder, hvor han ikke orker, på samme måde som jeg har perioder, men det kan vi heldigvis tale om på en god måde og naturligvis respekterer jeg det - jeg ved jo hvorfor; lidt vel meget på jobbet ind i mellem, et hus vi bygger om på, en ind i mellem tidskrævende fritidsinteresse osv.
    Jeg mener, det er en skrøne at mænd ikke tænker på andet.
    Jeg havde en fornøjelig oplevelse for nogle år siden; jeg var alene på en forretningsrejse i udlandet, og en aften sad jeg alene ved mit bord på en restaurant, vel udstyret med en bog - det er rædselsfuldt at sidde sådan et sted helt alene. Nå, men ind skrider ikke mindre end syv danske mænd, der også var på forretninger, og nej, jeg gik ikke hen og tiltalte dem. Der fik jeg så muligheden for at være med på en lytter; for hvad taler mænd om, når de tror sig alene?
    Spændende ikke????
    Jo, den ene havde for nylig fået barn og disse syv mænd overgik hinanden i deres iver for at fortælle om deres præmiebørn, deres børns fødsel og amning.
    Jeg skal lige love for, at jeg fik en kold afvasker, og jeg var nødt til at forlade restauranten ret tidligt, for jeg var ved at omkomme af grin - ikke over dem, men over mine fordomme om mænd, der er ude på egen boldgade.
    Så mit bud på svar til dig er, at mænd langt hen ad vejen har lige så meget lyst og ikke lyst som kvinder.
Log in eller Registrér for at kommentere.