Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

øv øv øv nu gik det lige så godt..

Redigeret 21 september, 2008, 05:12 i Endometriose
Ja det gjorde det rent faktisk. Min læreplads gik med til revalidering så jeg ikke mistede den, jeg kom på smerteklinik og har næsten været smertefri i 6 mdr, jeg kunne ride igen. De sidste 2 mdr er det gået ned af bakke igen. Specielt min migræne er blevet vildt slem og uudholdelig. Har ligget i 5 dage nu. Har været til massør/akupunktur 2 gange i håb om det ville hjælpe. Hele min krop gør bare ondt. Min endo er også blevet forværret med daglige smerter og blødninger af gammel blod. FOR F..... hvor er det træls.
Men men men jeg gir fandme ikke op. Jeg er kun 27 år og det er sgu for tidligt at føle sig som en 90 årig. Var det ikke for min uddannelse havde jeg nok prøvet at blive gravid, men jeg er nød til lige at vente halvanden år.
Er der nogen der har prøvet at ligge deres liv fuldstændig om pga endo. Jeg mener til et mere aktivt liv? Jeg syntes nu ikke jeg ligger på den lade side med en gård og 3 heste. Men jeg overvejer kraftigt at begynde i fitness 2-3 gange om ugen, fast akupunktur 2-3 gange om ugen. Blive endnu mere streng med mine kostvaner. ( kaffe og sukker må væk nu :-) )
Min mirgræne kommer af mine p piller som jeg har spist uden pause i 3 år nu. Jeg har ellers prøvet hormonspiral men jeg havde så mange smerter på det tidspunkt at jeg ikke kunne holde det ud. Overvejer at prøve den igen.
Jeg føler bare jeg fylder mig med alt muligt medicin. Jeg tar dolol hver dag morgen og aften, p piller, migrændemedicin (5-6 gange om mdr).
Men kunne man med motion og akupunktur mon slippe alt det?

Håber nogen har svaret eller erfaringer.

( Jeg er blevet opereret 3 gange indenfor de sidste 3 år og håber faktisk på en 4. Det gir mig ro at vide hvordan det ser ud, og jeg har det faktisk nogenlunde et år efter. Jeg er gudskelov rimelig hurtigt kommet til Glostrup sygehus så jeg har intet problem haft med vores sundhedsvæsen)


Mhusted

Kommentarer

  • Indstillinger
    Puha - kan sagtens følge hvordan du har det. Jeg er ked af at læse at du efter så lang tid, hvor du har haft det godt, så igen er begyndt at få det dårligt....

    Jeg er selv begyndt at dyrke motion - jeg løber 3 gange om ugen. Jeg synes ikke det hjælper på mine smerter, men jeg får meget mere energi. Jeg døjer meget med trætheden.

    Jeg synes du skal få fat på sygehuset og evt. få endnu en operation.

    Håber du snart får det bedre igen.

    GitteB
Log in eller Registrér for at kommentere.