Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mærkeligt!

Hej..

Jeg havde på et tidspunkt været nede til lægen pga at jeg syntes det lugtede dårligt fra penishovedet. Der var ikk noget at se noget mærkeligt, andet end at den blev våd og lugtede. så fik jeg noget for betændelse men jeg fik det ik brugt fordi det gik væk af sig selv? nu er det så kommet igen? nogen som ved hvad det kan være? for jeg vasker mig altid grundigt med vand hver dag når jeg er i bad & har ikk haft sex i noget tid nu så det kan heller ikke være det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har givetvis fået penicillin eller anden form for anitibiotika.
    Sådan noget får man på recept hos sin læge, fordi lægen har konstateret en betændelsestilstand. Hvis ikke der var betændelse, havde du ikke fået det.
    Det er faktisk meningen at man skal tage den dosis, der er beskrevet, hvilket jeg er ret overbevist om står på pakken fra lægen, der står f.eks. 1 tbl. 3 gange dagligt i 10 dage eller sådan noget lignende. Det har lægen ikke skrevet på recepten, fordi han lige syntes var morsomt, men fordi han mente det.

    Ligeledes ligger der en indlægsseddel i alle medicinpakninger. Det er faktisk meningen at man skal læse den seddel. Der vil du garanteret også kunne læse at ved lige præcis den slags medicin, skal man tage den ordinerede dosis.

    Så at du har fået det igen er helt og holdent din egen skyld. Mærkeligt? Nej, overhovedet ikke.
  • Indstillinger
    Nej jeg fik en crem som jeg sku smørre på, men efter som jeg ik fik det gjort i 2 dage lige da jeg fik den og at det gik væk, så tænkte jeg ikke videre over det og så gik der over en måned og så fik jeg det igen.
  • Indstillinger
    Okay!
    Du har noget, der generer dig, du får en behandling fra lægen, der falder lidt ro på, du gider ikke følge behandlingen, og nu er det kommet igen.

    Det er der altså ikke noget mærkeligt i.

    Din overskrift på indlægget var "Mærkeligt!"
  • Indstillinger
    vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden :)
  • Indstillinger
    hvis nu man har haft noget betændelse på penishovedet & man syntes det er gået væk og ik har behandlet det og så det kommer igen, kan det så sprede sig til betændelse andre steder?
  • Indstillinger
    Kære ven,
    Du popper alle mulige og umulige steder med det ene fantasirige symptom efter det andet, så jeg blev lidt nysgerrig og kiggede på dine debatindlæg.
    Du er en ung dreng på 18 år; på et tidspunkt oplevede du, at din mor blev alvorligt syg, og muligvis har du i den forbindelse ikke fået den rette hjælp til at takle dette problem.
    Noget tyder på, at du har et brændende ønske om at blive rigtigt syg – måske fejle et eller andet spændende, som måske kan få dine kammerater og familie til at flokkes bekymret om dig?
    Er din mor stadig alvorligt syg? Er du blevet "glemt" i denne situation?
    I dette tilfælde har du også været inde på siden om kræft, og tror du nu har fået testikelkræft.
    Man skal passe voldsomt på hvad man ønsker sig, det kan risikere at gå i opfyldelse – men ALDRIG på den måde man drømmer om.
    Jeg tror du er et ensomt menneske, der higer efter anderkendelse – det er svært at være ung og ingen tvivl, du har det muligvis mere svært end andre.
    Er du i gang med noget uddannelse? Skole?
    Dyrker du nogle fritidsinteresser? Kommer du ud i den friske luft hver dag?
    24/8 skriver du, at du har fået tid hos en psykolog? Er du begyndt med det?
    Jeg vil råde dig til at få talt alle disse sygdomstanker igennem hos psykologen, for der er da ingen tvivl – du ER syg, du har tydeligvis brug for hjælp.
    Jeg vil også gerne ”tale” med dig, hvis du har behov for det.
    Du kan jo melde tilbage her – så kan vi måske sammen finde en side, der er mere passende end ”kønssygdomme”. En side, hvor personer, der helt sikkert ved mere end mig om dette emne, også kan komme med fornuftige bud.
Log in eller Registrér for at kommentere.