Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjæææææææælp: ER så forstoppet!

Redigeret 21 september, 2008, 06:57 i Endometriose
Hej piger,

Håber I kan hjælpe mig. Blve opereret for ene uge siden og siden har jeg bare været så så forstoppet!! Har I andre også oplevet dette??? Det gør simpelthen så ondt og det er bare så hårdt som sten...I nat da jeg sku på toilettet, havde jeg så ondt i maven og ku bare slet ik få det ud fordi det gjorde så ondt..det var virkelig anstrengende, men jeg ku jo ik gøre andet end at blive ved og vente til det kom ud - sorry for detaljerne, men seriøst, har aldrig prøvet noget lignende og det er altså ik rart at sku bruge så mange kræfter når man har sårene....Bagefter var det bare så rart, men jeg gruer for næste gang!!!!

Håber I kan hjælpe mig ellers tror jeg måske jeg må ringe til lægen idag:-(

Knus

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er helt normal efter man er blevet opereret. Jeg gik også en uges tid inden der skete noget. Men ja det er ubehageligt indtil der går hul på det. Hvis du vil hjælpe det lidt på vej kan jeg anbefale at du køber produktet HUSK.
  • Indstillinger
    ahhhhhhh ok...tak for det...det havde jeg bare intet fået af vide om,så jeg tænkte bare om jeg sku ha det sådan for altid! Tror du også svesker kan afhjælpe det????

    Go dag:-)!!

    Forresten,u må det være 3 uger siden du blev opereret - er du helt på toppen nu eller??? Og hva m sårene er de helt helet??

    Altså jeg er lidt utålmodig, det er kun en uge siden, men jeg er bare træt af ik at være mig selv...synes det går langsomt..men jeg er jo også lidt utålmodigt anlagt:-) Starter nyt job på onsdag og skal bare være på toppen der....men synes bare man er smadret efter man har været social et par timer, så kalder luren altså.....hmmm????
  • Indstillinger
    Det kan hjælpe at få maven igang med MOVICOL. Kan købes på apoteket og er et pulver du opløser i væske. Det trækker væske til din tarm og dermed din afføring. Det er IKKE vanedannede for tarmen.
  • Indstillinger
    Uhh - jeg var også altid forstoppet efter mine operationer. Det gør bare så ondt....

    Jeg kunne ikke få hverken HUSK eller MOVICOL ned. Pyha jeg syntes ikke det smager godt. Jeg brugte Laktulose og så spiste jeg en masse svesker og rosiner.

    GitteB
  • Indstillinger
    Hej igen....

    Tak for det.....det går heldigvis en lille bitte smule bedre nu,men det gør stadig mega ondt...man sku tro man havde sten i maven!!!!!

    Men tror jeg prøver med svesker næste gang hi hi og hvis ik det sku hjælpe så må jeg prøve HUSK eller det der andet I nævnte:-)

    Hyg jer......:-)

    Kærlig hilsen
Log in eller Registrér for at kommentere.