Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Baggrundsfarven

Redigeret 14 september, 2008, 18:13 i Ris og ros til Netdoktor
Hvor ville jeg ønske baggrundsfarven var knap så skærende hvid. Det gør ondt i øjnene.
Jeg har set andre steder, der er en svag blå farve eller den hvide farve er dæmpet.

Og så lige en lille ting til. Hvis man vil skrive til brevkassen skal man sige ja til man har læst brugerbetingelserne. Man kan godt blive noget forvirret indtil man opdager betingelserne står i bunden af siden.
Jeg har skrevet en gang og sagde bare ja, jeg havde læst dem. Men det havde jeg ikke, for jeg vidste ikke hvor de stod. Der må være andre end mig, der bliver forvirrede.
Men det kommer måske af, jeg må have alting så stort på skærmen, men der kan jeg jo heller ikke være den eneste. Nå, men det er bare ment som en oplysning.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Med hensyn til den skærende "skarp-hvide" baggrundsfarve, kan jeg tilslutte mig.

    Jeg får direkte ondt i øjnene og til tider også smerter, svie og kløe.

    Egentlig er jeg blevet opfordret til, at holde mig fra mest muligt fra skærmen af øjenlægen, for ikke at skade mine øjne ydeligere.

    Nu er det jo umuligt selv at ændre på baggrundsfarven, men er det muligt fra Netdoktors side, vil det bestemt også være mig en hjælp.

    Mvh Laura.
Log in eller Registrér for at kommentere.