Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vægt ifm for lavt stofskifte...

Redigeret 11 september, 2008, 08:32 i Forstyrrelser i stofskiftet
Jeg kunne godt tænke mig ,at høre om nogen af jer andre ifm mykødem er steget meget i vægt og om I stadig øger væget efter behandling med eltroxin ??
Min egen vægt er fra starten af sygdommen steget med 8-9 kg og jeg er uden, at spise vildt eller andet yderligere gået 2 kg op i vægt og "fedtet" sidder sjovt nok lige midt på maven ,så den fine talje der engang var er forsvundet...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har også taget ca 8 kg på, og det sidder også på maven synes jeg, men jeg tror at mange som vejer for meget, føler det hele sidder på maven. Jeg er også stoppet med at ryge for godt et år siden, så det har også hjulpet. Jeg synes det er meget svært at tabe bare lidt, synder jeg en dag er det ligesom min krop er en svamp og bare suger alt fedt til sig. Men jeg prøver at tage det lidt roligt, det vigtigste er jo vi har det godt, jeg er jo en årgang 54.
    Kh
  • Indstillinger
    jeg har taget ca 3-4 kg på efter jeg har fået eltroxin.. men min læge siger at det burde jeg ikke gøre.. har altid være slank og aldrig bare sådan taget på...
    men selvom hun siger at det ikke skal være sådan gør hun ikke noget ved det.. og der er ingen hjælp at hente hvis man spørg..
  • Indstillinger
    jeg troede det var sygdommen man tog på af ,pga mindre og lav forbrænding-kan man tage på af eltroxin ??
  • Indstillinger
    Ja jeg ved det ikke, men jeg har taget på efter jeg er begyndt at spise Eltroxin...????
    Det er godt nok irriternede...
Log in eller Registrér for at kommentere.