Plaster
Hej
Jeg har idag været ved læge for at få noget andet smertestillende. Jeg bliver så ør i hovedet af det jeg tager nu.
Jeg har fået noget plaster - depot - som virker i 7 dage. Er der nogle af jer, der har erfaringer med det?
GitteB
Jeg har idag været ved læge for at få noget andet smertestillende. Jeg bliver så ør i hovedet af det jeg tager nu.
Jeg har fået noget plaster - depot - som virker i 7 dage. Er der nogle af jer, der har erfaringer med det?
GitteB
Kommentarer
Men jeg har en veninde der har smerteplaster pga gigt, og hun er meget glad for det. Det afgiver jo kontinuerligt, så man konstant har en vis mængde smertestillende i blodet.
Du må da meget gerne skrive herinde, hvordan det går med det! Og hvis du skriver navnet på præparatet kan jeg nok huske om det var det, jeg også fik.
Jeg skal nok skrive om mine erfaringer. Jeg tog det på mandag eftermiddag, så jeg har endnu ikke fuld effekt af plasteret. Jeg har dog fået hovedpine...men håber at det går over igen.
Vil virkelig gerne have at det fungerer. Tror ikke jeg vil føle mig så syg, hvis jeg ikke skal spise så mange piller.
GitteB