Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Andre end mig som bliver tossi

Redigeret 6 september, 2008, 04:15 i Åndehullet
når folk lige skal komme med alt muligt fis med det lyder meget barnligt og umodent til en som har en depression?
Nu har jeg læst to indlæg hvor der blev skrevet sådan noget til en 15 årig og en mor på 22.
Altså hvad bilder folk sig ind?! Jeg har selv fået fødselsdepression og det sidste folk skal sige til mig er at det lyder barnligt og umodent at feks være lidt mere krævende overfor børnenes far.
Er det bare noget man skal finde sig i bare fordi man er ung med en depression eller ung mor med depression?! For jeg syntes bare ikke det er i orden at skrive den slags ting, ville man skrive det til en som var 30 år eller ældre? For jeg har da mine tvivl..

Hvad er det som gør det anderledes ved at være ung mor eller ung med depression end en ældre??

Jeg får kun ros over mine børn og jeg er også ung mor og klarer det lige så godt som en ældre mor.
Bare et surt opstød fra mig.
Til jer som har en tendens til at syntes sådan noget tag lige og brug hovedet først og tænk hvordan i selv ville have det hvis det var jer som fik den slags beskeder.
Log in eller Registrér for at kommentere.