Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forsvnævrings operetion

Redigeret 10 marts, 2009, 19:49 i Mandlige sexproblemer
Hej.

I går blev jeg opereret for forhuds forsnævring.
Kirugen fortalte jeg jeg skulle trække forhuden tilbage 1 gang hver dag, for at det ikke skulle gro sammen igen.
Men når jeg trækker den halt tilbage gør det rigtig ondt, i nogle af de sting han har syet. - er dette normalt, og skal det gøre ondt?
Og har i evt. nogle forslag til hvordan jeg kan få forhuden tilbage uden det gør ondt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 8 september, 2008, 02:34
    Jeg har nu fjernet mine indlæg - alm. oprydning - da de her mandag morgen ikke kan være aktuelle længere
  • Indstillinger
    de har desværre lukket i dag, og åbner først mandag.
  • Indstillinger
    Dit problem er sikkert løst her efter 3 dage siden du skrev.

    Men jeg vil aligevel dele min oplevelser med samme.
    Jeg har fået samme operation godt 2 år siden.
    Og jeg kunne heller ikke trække forhuden tilbage de første mange dage, jeg turde simpelthen ikke, det gjorte oldt osv, men tror det meste var angst for at det hele skulle gå op igen.
    Så der gik faktisk ihverfald en uge hvis ikke mere før forhuden røg tilbage første gang ved lægens hjælp. Det må nok havde været det mest ubehagelige øjeblik i mit liv da han skulle til at tage forhuden tilbage efter så mange dage med angst for hvad som helst.
    Heldigvis gjorte det ikke specielt ondt, men for fanden jeg var ved at besvime.
    Efterfølgende gik det som smurt.
  • Indstillinger
    nu er det 5 dagde siden, og gør stadig ondt :s
  • Indstillinger
    Skal selv have den operation
    Hvor ondt gør det?
    tænker især at lokalbedøvelse i det område må være ekstremt smertefuldt !Altså kanyler i pikken får tanken om en husholdnings saks og et plaster til nærmest at lyde fristende
Log in eller Registrér for at kommentere.