Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

deprission

Redigeret 23 september, 2008, 14:28 i Åben debat om depression
hej er der nogen der kender et nummer til en linje man kan ringe eller skrive til hvis man har det dårligt med sin deprisson og gerne vil tale med nogen det skal helst være nogen der har forstand på det eller bare en der vil skrive lidt med mig jeg mangler nogen der kan forstå mig når jeg er rigtig dårlig

Kommentarer

• Hej Maje53

Du kan ringe til følgende; DepressionsLinien - 33124774

Jeg har fundet nummeret på http://affektiv.dk/, hvilket er hjemmesiden for depressionsforeningen. De skriver følgende om depressionslinien;

"DepressionsLinien er et tilbud til patienter og pårørende, der ønsker at tale med nogen der forstår. Linien er bemandet af frivillige, der selv har haft sygdommene helt tæt på, og som er villige til at lytte og udveksle erfaringer. En enkelt samtale kan hverken gøre dig eller dine raske, men måske bevæge jer i den rigtige retning. Vores erfaring er at det hjælper at tale med én, der forstår.

DepressionsLinien er åben alle hverdage fra klokken 19 til 21 på telefonnummer:

3312 4774
    Tilbuddet gælder alle både depressionsramte, bipolare og pårørende - uanset medlemskab.

DepressionsLinien kan være optaget, når du ringer. Hvis det sker så prøv at ringe op senere, eller vent til du kan komme igennem."

Jeg håber det er noget du kan bruge.

Venlig Hilsen Henry83
Log in eller Registrér for at kommentere.