spørgsmål til stofskifte
Hej, jeg har lige et spørgsmål.
Jeg er tidligere blevet tjekket for om mit stofskifte var normalt, og lægen sagde at det var rigtigt pæne tal.
Men spørgsmålet er om de kan ændre sig?
Jeg har i forvejen en genfejl hvor jeg mangler mannanbindende lektin og det gør at min krop angriber sig selv. Derfor er jeg også bange for at det gør at skjolbuekirtlen modarbejder sig selv, så jeg ikke taber mig.
Og jeg har været alt igennem, uden at tabe mig.(Kostomlægning +motion)
Knus
Pernille
Jeg er tidligere blevet tjekket for om mit stofskifte var normalt, og lægen sagde at det var rigtigt pæne tal.
Men spørgsmålet er om de kan ændre sig?
Jeg har i forvejen en genfejl hvor jeg mangler mannanbindende lektin og det gør at min krop angriber sig selv. Derfor er jeg også bange for at det gør at skjolbuekirtlen modarbejder sig selv, så jeg ikke taber mig.
Og jeg har været alt igennem, uden at tabe mig.(Kostomlægning +motion)
Knus
Pernille
Kommentarer
Han skriver også noget om stofskiftesygdomme
Jeg tror du ku' have glæde af den bog
Hilsen Kirsten
Den har jeg købt nu.
Men jeg mangler stadig et svar på om man kan ændre sit stofskifte hen ad vejen, og dermed spørge lægen om man kan blive testet igen?
jeg har fundet ud af ,at det er mig som patient det gælder og derfor skal du bare klø på-ingen ydmyghed og vil lægen ikkehjælpe dig, så skift læge eller betal dig fra det, det er DIG og dit helbred det gælder !!!
Hilsen Kirsten
Hvor kan man få det udersøgt, hvis lægen ikke vil. F.eks. Mølholm og sådanne steder?
Man kan altid gå til en privat prak.læge eller ringe til et privat hospital og høre om de har endokrinologisk erfaring på det sted ,det er jo vigtigt det er en læge der ved noget om stofskiftesygdomme og ikke bare en alm mediciner-Du må prøve dig frem og pludselig er den er-
Held og lykke
Hilsen Kirsten
Knus
Pernille