Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvis du har råd...

Redigeret 8 marts, 2009, 15:22 i Vulvodyni
Jeg står på ventelisten til behandling på Holbæk, og den er jo 2 1/2 år. Det er simpelthen for lang tid. Jeg har fundet ud af at den samme mand, Knud Damsgaard, der behandler på Holbæk, også behandler på et privathosptital. Jeg har taget kontakt til hospitalet og fået en tid i oktober. Det er jo betydeligt bedre end 2 1/2 års ventetid. Det koster til gengæld 5000 kr for en forundersøgelse, og derefter 2500 kr pr konsultation. Jeg håber det er pengene værd...
Privathospitalet hedder Arresødal Privathospital og ligger på nordsjælland.
Håber I andre kan bruge oplysningen til noget og at I holder humøret oppe...
hilsen en af pigerne

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har stået på venteliste på Holbæl i 4 år. Har ringet og ringet til dem...der sker intet..Seriøst...bliver man skubbet bag i køen eller hvad?
    Er virkelig skuffet over systemet!
  • Indstillinger
    Er du medlem af en sundhedsforsikring? De dækker udgifterne! Det er jeg desværre ikke. Kan du slet ikke få at vide hvornår din tur kommer? Hvis der er mere end et år til, så kontakt Arresødal privathospital og brug dine penge på det...
  • Indstillinger
    hej! et par spm :) en sundhedsforsikring dækker udgifterne til hvad? at de dækker udgifterne til privathospitalet er vel for godt til at være sandt? vurderer nemlig også at tage kontakt til arresødal privathospital, men har bare ikke penge til det.. var det dig selv der kontaktet privathosp? eller var det din læge der henviste dig?
  • Indstillinger
    Jo- jeg mener de dækker omkostningerne for behandling på privathospital, men KUN for de sygdomme du ikke har haft da du meldte dig ind. Dvs. at hvis du har fået diagnosen nu, dækker de ikke et besøg hos Knud...
    Hilsen en af pigerne som nu hedder marianne81
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg går pt. hos Knud Damsgaard på Holbæk sygehus. Jeg ahr været kastet igennen systemet i snart 6 år. Til jeg tilsidst virkelig bankede i bordet og sagde at nu forlagte jeg at der skete noget. Og det er der så. Har været hos ham 3 gange nu - og den mand ved bare hvad han snakker om!!!!! Så til jer der uheldigvis er kommet på den lange venteliste - prøv at presse på gennem jeres egen læge - det kunne måske være med til at hjæpe andre i vores situation, ved at lægerne bliver mere opmærksomme på denne sygdom.
Log in eller Registrér for at kommentere.