Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjertepatient i TERM behandling

Redigeret 29 august, 2008, 03:24 i Hjerteproblemer
Jeg har fået ny hjerteklap. Hurra
5. august kl. 7 blev jeg opereret på Klinikum für Hertzchirugie i Oldenburg af Professor Dapunt og hele hans fantastiske stab.

Jeg var så syg at lægerne i Oldenburg indlagde mig 5 minutter efter jeg var mødt op til undersøgelse den 23. juli 2008. Den 24 juli stod det klart, at jeg ikke kunne overleve uden operation og at jeg ikke kunne komme hjem til Danmark, det var jeg for syg til. Mt blodtryk var vedvarende på 70 /50 og min temperatur lå under 36. Jeg måtte ikke forlade sengen. Efter operationen lå jeg på intensiv i 6 dage, så blev jeg overflyttet til afdelingen for nyopereret og nu er jeg hjemme i Danmark.

Hurra for de Tyske læger, Hurra for de Tyske sygeplejersker. Jeg takker for livet. Jeg takker for fantastisk høj faglighed og suveren sygepleje.

Jeg har overlevet . Jeg lever. mit blodtryk er normalt, min temperatur er normal, jeg har puls i venstre arm og jeg kan trække vejret. Hurra.

TAK til Sygeplejersker, som arbejder for patienterne, læger som arbejder for at redde menneskeliv. Tak til læger som kæmper for patienterne Tak til:

Professor Dr. A. Elsässer, Oberarzt Dr. Kussebl, Ass.-Arzt Dr. T. Härte,
og Professor Dr. Dapunt, Klinik Für Herzchiurgie, Rahle-Straus-Str.10 261333 Oldenburg. (Bremen)

Hjerte

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Hjerte

    Hjertelig til lykke med din helbredelse!

    Jeg er en af dem, der har fulgt dig i månedernes løb, og jeg har da spekuleret på, hvordan det var gået dig. Nu viser det sig, at du er blevet helbredt. Hvor dejligt!

    Mange hilsner

    Kameliadamen

    P. S. Du skal lige være forberedt på, at dit indlæg kan misforstås. Folk, der ikke har læst dine tidligere indlæg i den gamle debat, vil nok være tilbøjelige til at tro, at TERM-behandling er noget positivt, og at det er TERM-behandling, du har fået i Tyskland!
Log in eller Registrér for at kommentere.