Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

psykolog hjælp

Redigeret 5 september, 2008, 06:16 i Endometriose
er der nogen der har erfaring med psykolog hjælp når det kommer til håndtering af ens smerter og alt det der følger med sygdommen. ???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har tænkt på om man kan få nogle gratis psykolog timer når man lider af endometriose? Eller om det blot er muligt at få et tilskud til det?
  • Indstillinger
    har prøvet at forhøre mig men vi kan kun få alm tilskud hvis man får en anbefaling fra ens læge. grunden siger de er at sygdommen ikke er så udbredt at folk ved noget om det. men ved at de prøver at udvikle noget sammen med endometriose foreningen på skejby
  • Indstillinger
    Okay, det er rigtig hårdt at ingen ved hvad endometriose er, og man aldrig skal forklare. Glæder mig til at det kommer på skejby sygehus så!
  • Indstillinger
    Jeg har netop fået henvisning til psykolog, så det kun vil koste mig det halve. Jeg har et godt forhold til min læge, men jeg tror det er muligt, hvis man simpelthen kører på at man er smertepatient og at det påvirker en i en vis grad. Det har hun skrevet i min henvisning, og de skal jo bare sætte et kryds i en af rubrikkerne.. psykologen er jo ligeglad om det er forkert.. Så synes du skal forsøge!
  • Indstillinger
    Det kan nemt tænkes at man skal køre på det. Men det er jo egentlig også bare sandheden.
Log in eller Registrér for at kommentere.