Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pludselig svag blødning udenfor menstruationstid, andre???

Redigeret 13 oktober, 2008, 08:31 i Åben debat for kvinder
Hejsa.

Efter at have ligget med feber i 2 dage og været dårlig - begyndte jeg pludselig at bløde lidt i går. Det er næsten væk nu - kun lidt brunt udflåd tilbage. Har ALDRIG haft en blødning før udenfor menstruationstid, så syntes det er lidt mærkeligt!Min menstruation sluttede for præcis 1 uge siden i går. Min læge undersøgte mig i dag og og syntes at alt virkede normalt. Det lod heller ikke til at kunne være underlivsbetændese - sagde hun, men tog for en sikkerheds skyld en prøve som jeg kan få svar på om ca 5 dage...Ellers sagde hun at det altså bare var noget kvinder kunne få en gang imellem her i livet. Men jeg syntes bare at det lyder lidt mærkeligt????????

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :)
    Tror du ikke det kan være fordi, din krop skal finde sig selv, efter dit P-pillestop ?

    http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... highlight=

    Jeg tror der kan gå lidt kludder i det i begyndelsen.
  • Indstillinger
    Altså jeg håber da at det bare er noget enkelt som det. Men det er aldrig i mit liv sket før, og jeg har har holdt mange pauser med p-piller igennem årene af forskellige årsager. Og så føler jeg bare at det er mærkeligt at det kommer sammen med meget høj feber i 2 dage:-(...

    Desuden er vores planer om graviditet plevet dropet lige nu, af andre helbredsmæssige årsager:-(
  • Indstillinger
    Kære debattører

    Vi har slettet profilen Louise66 og dennes indlæg i denne tråd pga. disrespektfuld tone i debatten. Derfor kan det være, I oplever nogle 'huller', hvor indlæggene før var. Men vi vil hellere have muligheden for at slette profiler og skabe 'huller' end at skulle acceptere stødende indlæg fra folk, der ikke kan finde ud af at debattere ordentligt med resten af de besøgende.

    Denne mulighed for at slette profiler og indlæg fra samme er en af de store fordele, der er ved Netdoktors nye login-system. Vi håber, at I også ser fordelene ved dette, selvom login har fået en lidt hård medfart her på siden:-)

    Fortsat rigtig god debat på Netdoktor.

    De bedste hilsener
    Redaktionen
    Netdoktor
  • Indstillinger
    Kære annonym123.

    Det du har med brunt udflåd lyder lidt til at være det samme som jeg har været igennem i lidt over 1 år nu. mine mens er ret så uregelmæssige, hvilket de aldrig havde været indtil for lidt over et år siden. jeg smed p-pillerne for ca. 1 år og 4 mdr. siden fordi min kæreste og jeg planlægger og blive gravide. jeg har været til flere undersøgelser hos min læge som kun kunne fortælle mig at den brune udflåd var "gammel størknet blod" :0( jeg blev derfor for 7 mdr. siden henvist til undersøgelse på sygehus, men de kunne ikke forklare mig andet end min læge selv har fortalt mig! men så her for en mdr. siden vær jeg en tur på gynækologisk afdeling igen, og har fået taget nogen blodprøver for om jeg overhovedet har ægløsning, og samtidig med skulle min kæreste aflevere en sædprøve, for at se om vi kan få børn! men i følge alle de ægløsningsteste jeg har taget har der ikke været tegn på ægløsning. men et råd fra mig, er at få din læge til at henvise dig til en gynækolog, for dette kan virkelig godt blive en lang proces :0( held og lykke med det!
Log in eller Registrér for at kommentere.