Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gode ting på vej!

Kære debattører på Netdoktor

Tak igen for jeres mange gode indlæg, der i høj grad har været taget i brug i vores løbende arbejde for at forbedre debatterne. Inden længe vil vi implementere forskellige forbedringer til debatterne, som forhåbentlig vil øge jeres tilfredshed med systemet:

Vi indfører bl.a. det røde ! foran tråde, der er blevet skrevet nye indlæg i inden for de seneste to døgn. Så kan man hurtigt overskue, hvor der er nye svar.

Vi lægger de seneste aktive tråde ud i højremenuen i højre side af skærmen, så man overalt på Netdoktor kan følge med i de nyeste indlæg i debatterne.

Vi arbejder også på at indføre et debat-faneblad på Mine Sider, så man kan følge med i de indlæg, man selv har skrevet, plus mulighed for at samle de debatter, man er interesseret i, på ét sted.

Dette er blot nogle af de initiativer, vi arbejder hårdt på at få udviklet. Så følg med i debatterne og se de gradvise ændringer, som de bliver implementeret.

Men tak igen for de mange gode idéer og input, I har skrevet i denne debat - og fortsat god skrivelyst.

Med venlig hilsen
Redaktionen
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det lyder som rigtigt gode tiltag :-)

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej

    Det lyder rigtig godt! :-)
  • Indstillinger
    Til netdoktor

    En ting skal I have ros for. Man kan sagtens finde ud af, at registrere sig. Jeg har lige prøvet et andet sted, men det var umuligt, for mig, at finde ud af.
    Log ind, det forsøgte jeg. Jeg var ikke registreret. Jeg forsøgte at sende en meddelelse om mit problem, det viste sig også umuligt. Skønt jeg skrev alt, hvad de ville have. Nogen har fundet ud af det, så det kan lade sig gøre. Men gætte gåder for at skrive gider jeg ikke.
    Men her skrives det ganske tydeligt. Det var bare det, jeg ville sige.
Log in eller Registrér for at kommentere.