Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bakterier fra skede

Er bakterier fra en kvindes skede dårlige for munden? Kan de give huller i tænderne ligesom de bakterier der normalt florerer i munden?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Og omvendt.
    Ulækkert emne, det er vel derfor du ingen svar har fået. Hvis ikke huller i tænderne, så vel andre ubehageligheder.
  • Indstillinger
    Hvorfor er det et ulækkert emne? Jeg synes det er et reelt spørgsmål og jeg vil gerne vide svaret.

    Mvh. Bitten
  • Indstillinger
    Hmm. Det kan vi kvinder vel også spørger om i forbindelse med blowjob...?? Et eller andet sted er det jo det samme.
    der kan jo også gemmer sig enorm mange(hvis ikke flere) bakterier under forhuden på en penis end en skede.

    Synes generelt det er et dumt spørgsmål, for alle mennesker går vel regelmæssigt i bad, især før sexuel samvær.
  • Indstillinger
    Jeg mener ikke, det er et dumt spørgsmål, tværtimod mener jeg det er fornuftigt.
  • Indstillinger
    Fint spørgsmål.
    God hygiejne er helt sikkert vigtigt. Hvis man husker dette, og der ingen sygdomme ellers forefindes, burde der ikke opstå problemer.
    Vil du være helt sikker, kunne du jo altid "efter festen" skylle med fx klorhexidin 0,1 procent eller lignende.
Log in eller Registrér for at kommentere.