Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

generaliseret/sygsoms angst

Redigeret 23 august, 2008, 03:17 i Angst
hej allesammen.. fyr 25. jeg har angst så det vil noget jeg kan ikke arbejde pga stærk medicin seroqel
men hele dagen sidder jeg bare og laver intet har har det ikke særlig godt med det. selv om jeg sover 12 timer og vågner har jeg det som om jeg slet ikke har sovet..kender i det??? er så træt at jeg syntes jeg blir svimmel uden at være det..bare hovedet der køre rundt.. de tanker jeg for når jeg for ondt eller noget andet kan ikke lade være med at tænke på dem som om jeg er virkelig syg og snart skal dø.. er lidt ked af det så håber der er nogen der kender det her og som har det godt.som måske kan gi nogle fif til hvordan man kommer over det hurtigt og ikke er så bange.. knus wilstrup

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej...

    Angst er ikke noget, man hurtigt kan komme sig over. Men man kan komme sig og få det meget bedre, hvis man får den rigtige hjælp og behandling.
    Du er i medicinsk behandling, men har du fået terapi af nogen slags? Medicin i sig selv helbreder ikke symptomet og angst er altid et symptom på årsagen.

    Jeg har selv lidt meget af angst og fik selv medicin for det, da jeg var i 20'erne. Da jeg var 43, begyndte jeg i terapi og har derigennem fundet ud af årsagerne til min angst. Disse årsager kunne jeg så begynde at forholde mig til og bearbejde.
    Der er mange forskellige former for terapi og ikke alle former handler om at finde årsagen, der findes mange forskellige måder at arbejde med det på. Men der skal under alle omstændigheder tales om tingene. Medicin bør (efter min mening) ikke være eneste behandlingstiltag.


    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.