Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kort behandling

Redigeret 18 oktober, 2008, 18:18 i Barnløse i behandling
Hej
Er der nogen som har erfaringer med den korte behandling.
Er netop i dag begyndt at spise Pergotime og i morgen skal jeg til scanning. Har "kun" været gennem lange behandlinger indtil nu, og tør ikke helt skrue forventningerne op....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nej desvärre kender ikke til den, men skal starte på den lange imorgen :o) hvordan havde du det med hormonerne.. Jeg er lidt spändt på hvordan min krop vil reagere...
    Held og lykke til dig..
  • Indstillinger
    Har prøvet det hele... men kunne vist ikke tåle medicinen, så nu er jeg på en behandling uden medicin, egen cyklus...dvs at det ene æg jeg selv laver i en cyklus blev taget ud. Indtil videre virker det. Ægget delte sig, og jeg venter nu med enorm spænding til Tosdag hvor blodprøven skal tages...
    Jeg tror på det...det må jeg..Første gang det har været så gode udsigter.

    Så jeg håber jeg kan melde tilbage om noget tid at det virkede, med egen cyklus og bare guld ægget. Til jer som har det som jeg, at den korte og lange ehandling ikke gav resultat...

    Men held og lykke til dig

    kærligst
  • Indstillinger
    Hej

    Tak for jeres tilbagemeldinger.
    Tjjaaa - dagene er gået og jeg har netop været gennem den korte behandling - det er VIRKELIG pragtfuldt at det går så hurtigt og at skulle undvære Synarellaen er det bedste. Jeg fik taget 5 ud - 4 delte sig, men 2 havde en "kerne" som jeg ikke helt fik spurgt ind til - i hvertfald kunne de ikke bruges MEN jeg fik lagt 2 æg op som er 5 cellet - er bedre end det jeg fik med den lange behandling - så nu skal jeg vente i - nu 12 dage på at få svaret - men vil selvfølgelig hellere vente end havde et negativt svar før tid.... :)

    Mht. den den lange behandling,så var jeg ikke super glad for næsesprayen - den første gang var jeg ikke så påvirket, men de efterfølgende gange fik jeg enormt ondt i hovedet - så det var ikke så rart. Men jeg håber det går godt - nu har du jo været igang nogle dage..

    Hvad med dig "skytte74" ?? var det i går torsdag du skulle ha' taget blodprøve??? Krydser fingre for positivt svar - har ikke før hørt om nogen som fik taget æg ud i egen cyklus - håber virkelig på det bedste.....

    Mange hilsner Rina
  • Indstillinger
    Hej Rina

    Tja, tiden er gået og jeg har haft en nedtur, da blodprøven var negativ...troede sku ellers at den sad der, "mens" udeblev (glemte lige at det var en bivirkning) og derefter gik der lidt kuk i mit system, men jeg er snart på igen. prøver nu at lade den positive tankegang op...svært, men jeg prøver.

    Men det lyder da super flot med dig.
    Det lyder som om at du nu er et af jordens lykkeligste mennesker :-)Det håber jeg da for dig..

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Hej igen

    Opdagede lige at der var kommet besked fra dig...
    Er ked af at der ikke var positiv svar denne gang. Desværre er vi i samme båd - de 2 superæg gav ikke noget superresultat. Det er pokkers hårdt at komme igennem og svært at se lyset på den anden side og alligevel går vi det igennem gang på gang.

    Vi er igang med at finde nyt sted og bruger tid og energi på at finde det rette samt på at finde penge til det..... så jeg håber jeg snart kommer i gang igen....

    Krydser fingre for at næste forsøg lykkes - for os begge :)

    Kh Rina
Log in eller Registrér for at kommentere.