Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mit knæ?

Redigeret 27 december, 2008, 09:58 i Åben debat om smerter
Jeg har tit efter især løb en mærkelig ''summende'' fornemmelse i min højre knæskal.
Det summer og føles uroligt samtidig med at det føles som om det smerter inde under knæskallen.

Somme tider når jeg går ganske almindeligt føles det også som om at knæskallen bevæger sig løsere end det burde. Det føles MEGET ubehageligt, som om det bevæger sig længere op og ned ved hver skridt end det ellers gør.

Og det er altid højre knæ, men kan ikke mindes at have haft nogen bestemt skade der. Mit knæ har været sådan i lang tid, nærmest så lang tid jeg husker.

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette?
Evt prøvet noget lignende.

Kommentarer

  • Indstillinger
    kære debatbruger..dine knægener kan jo være af vidt forskellig opringelse,,
    men efter det du udmelder,kunne det meget vel være ,et meget irreterende knæ/slimhinde ..eller begyndene slidgigt,,
    du nævner intet om løshed i knæet så jeg tror ikk på det led /korsbånd svigt
    men få det undersøgt ,,mht løshed ,,en simpel test og er der tvivl så en mr scanning som kan underbygge menisk,anden knogle fragtur,slidgigt,,mm

    og vil man være sikker på der ikk er problemmer med korsbånd,så kan man lave en artroskopi (kikkertundersøgelse)i knæet hvor man samtidig kan se særdelses godt i knæet andre kroge..
    mvh RENE-H
Log in eller Registrér for at kommentere.