Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Selvplager

Redigeret 17 august, 2008, 17:52 i Åben debat om depression
Er der nogen derude der kender det her ? Jeg er skilt og har to børn ---store ml. 17-20 år og jeg blir ved og ved og ved med at plage mig selv med hvad jeg ku have gjort anderledes og (begge er højt elskede dyrebare børn..unge mennesker) da de var små.
Var jeg ikek for sur der..hvorfor skændes vi så tit ..hvorfor håndterede jeg ikke forskellige situationer bedre. Jeg blir ved at spole båndet tilbage og finde fejl ved mig selv. Jeg blir ved at føle at jeg ikke kan elske dem højt nok og vise min kærlig for og til dem. Jeg tænker altid på dem og de er dem der betyder mest for mig ...deres far har rigeligt med en ny dame ..men for mig har det altid været dem . Jeg kan bare ikke gøre det godt nok for dem og vise dem min kærlighed nok og jeg er altid nervøs for dem...fordi jeg elsker dem.

Er der nogen der kan kender det her ...jeg er så træt af at plage mig selv og skælde mig selv ud ..for jeg kan ikke lave om på ting der er sket. Det eneste jeg kan er at vise at jeg er blvet et andet mennesker efter jeg blev skilt ..

Og nu føler jeg så det plager dem at jeg kun er mig selv og ikke har fundet en ny mand endny.. jeg er altid bange for ikke at "kunne alt " overfor mine børn. Og jeg forstår det ikke!


Og hvis i nu sku skrive "dine børn får da kvalme af dig og få dig et liv så er det altså ikke det jeg gider høre ..for jeg kan da godt læse at det her kan virke voldsomt ...men det foregår mere på indersiden inde i mig det her...så jeg overpakker dem ikke!

Maj
tRÆT mor
Log in eller Registrér for at kommentere.