Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

svien efter sex :S

Hej.
Jeg har et lille problem, i løbet af den sidste månedes tid har jeg i slutningen af sex begyndt at få lidt ondt. Det svier ret ofte efter sex med min kæreste og hvis jeg går på toilet efter er det næsten ulideligt at tisse. Det er dog ikke efter hver eneste gang vi har sex. men efter hver 5. ca. Og vi har nu været sammen i 10 måneder uden før at have problemet. Jeg har været ved lægen, uden at han kunne se noget problem. Så ved ikke hvad jeg skal gøre nu. Håber på nogen kan hjælpe mig? nogen der måske har haft samme problem som mig.
V.h. Cecilie.

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er et lidt vankseligt spørgsmål, men jeg ville gætte på du måske ik er våd nok, husk hvis i holder en lille pause i 5 min, og bare ligger og nusser kan det godt være du ik er helt våd mere, så skal han jo først lige gøre dig våd igen.. men jeg gætter bare på det er det som er galt ;)
  • Indstillinger
    Sådan har jeg det også. Hvis jeg ikke er våd nok, så er der altid ét bestemt sted, hvor jeg revner en lille smule, og så kan jeg love dig for, det føles som om jeg tisser syre bagefter..
    Jeg har bare det generalle problem, at jeg ikke selv kan blive våd nok, så vi bruger næsten altis glidecreme. Men lad nu være med at købe dem med smag, og diverse parfumer i. Gå på apoteket, det er både sundest for dig og ham :)

    Hilsen lisen
  • Indstillinger
    Det kan være vulvodyni eller svamp eventuelt...Kender symptomerne og jeg har vulvodyni
    :(
  • Indstillinger
    mig og min kone havde det samme problem, løsningen er glidekrem og ikke så lange opbremsninger :)
  • Indstillinger
    tusinde tak for alle jeres svar, lækkert at have noget at gå ud fra.
    vil prøve med glidecreamen :P så håber jeg lidt det virker.

    - hvad er vulvodyni?
  • Indstillinger
    Hey..
    Jeg har selv problemer med svien og også tørhed.. Min læge anbefalede det glidecreme de bruger til gyn. undersøgelser.. Det hedder Explorationscreme, og er ret godt!! Det kan købes på apoteket :-)
  • Indstillinger
    Jeg har samme problem med svien efter sex, men nogle gange hæver det hele også op, skamlæber, klturis osv.. Det gør skide ondt og der plejer først at gå helt væk et par dage efter. Jeg har døjet med dette i over et år, har været til lægen/gynogolog mange gange, og de mener bare jeg har lidt svamp. Så af den grund har jeg prøvet forskellige creamer, stikpiller/piller og indet har rigtigt virket. Hvad faen fejler jeg, det kan sku da ikke være rigtigt at jeg skal have det sådan her..!?
  • Indstillinger
    Hej jeg har samme problem men bruger de piller der hedder Vivag piller.. Tror det har noget ar gøre med ph-værdien i skeden.
    Hjalp glidecreamen hvis jeg må spørge ? :)
Log in eller Registrér for at kommentere.