svien efter sex :S
Hej.
Jeg har et lille problem, i løbet af den sidste månedes tid har jeg i slutningen af sex begyndt at få lidt ondt. Det svier ret ofte efter sex med min kæreste og hvis jeg går på toilet efter er det næsten ulideligt at tisse. Det er dog ikke efter hver eneste gang vi har sex. men efter hver 5. ca. Og vi har nu været sammen i 10 måneder uden før at have problemet. Jeg har været ved lægen, uden at han kunne se noget problem. Så ved ikke hvad jeg skal gøre nu. Håber på nogen kan hjælpe mig? nogen der måske har haft samme problem som mig.
V.h. Cecilie.
Jeg har et lille problem, i løbet af den sidste månedes tid har jeg i slutningen af sex begyndt at få lidt ondt. Det svier ret ofte efter sex med min kæreste og hvis jeg går på toilet efter er det næsten ulideligt at tisse. Det er dog ikke efter hver eneste gang vi har sex. men efter hver 5. ca. Og vi har nu været sammen i 10 måneder uden før at have problemet. Jeg har været ved lægen, uden at han kunne se noget problem. Så ved ikke hvad jeg skal gøre nu. Håber på nogen kan hjælpe mig? nogen der måske har haft samme problem som mig.
V.h. Cecilie.
Kommentarer
Jeg har bare det generalle problem, at jeg ikke selv kan blive våd nok, så vi bruger næsten altis glidecreme. Men lad nu være med at købe dem med smag, og diverse parfumer i. Gå på apoteket, det er både sundest for dig og ham
Hilsen lisen
vil prøve med glidecreamen :P så håber jeg lidt det virker.
- hvad er vulvodyni?
Jeg har selv problemer med svien og også tørhed.. Min læge anbefalede det glidecreme de bruger til gyn. undersøgelser.. Det hedder Explorationscreme, og er ret godt!! Det kan købes på apoteket :-)
Hjalp glidecreamen hvis jeg må spørge ?