Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

?

Redigeret 17 august, 2008, 19:07 i Rusmidler
Hey alle sammen jeg har et problem jeg har været stof fri i 5 måneder men har fået synsforstyrrelser af det og så for jeg med 14 dages mellemrum anfald hvor mine synsforstyrrelser bliver være og jeg bliver rundtodset og dårlig det vare ca 1 uge hver gang jeg har fået forskeligt medicin af lægen bla Truxal Seuquel Zyprexa Risolid uden det har hjulpet jeg har været til øjen læge og øre læge jeg er blevet undersøgt af en neurolog og fået taget en ct skaning og en mr skaning uden resultat jeg er ved at blive sindsyg er der nogen der har prøvet det eller kender til det? Mvh Jezper

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Jesper.
    Først og fremmest - hvor er det fedt at høre, du er kommet ud af dit lort og har ryggrad nok til at holde nallerne væk. Du skal ha´ det største skulderklap.

    Nu ved jeg ikke hvad det er du er kommet ud af, men det lyder som én af de langvarrige abstinenssymptomer, som desværre hænger ved i nogen tid.

    I forbindelse med kroniske smerter har jeg været trappet helt ud af Contalgin med supplerende Risolid-behandling i 10 mdr inkl nedtrapning af Risolid. Jeg havde en konstant tinitus som følge af benzo-nedtrapningen i 6-8 mdr, som herefter forsvandt. Men de 6-8 mdr var mere end rædselsfulde.

    Det lyder mærkeligt hvis ingen af dem som har hjulpet dig ud af dit misbrug ikke har kunne genkende netop dette symptom - eller nærmere bivirkning.

    Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve med Marzine - mod søsyge og transportsyge. Jeg har tidligere hørt, at det har virket mod synsforstyrrelser bl.a. i forbindelse med migræne. Præperatet kan fås i håndkøb og rimelig uskadeligt, bortset fra at man blive en smule træt og sløv.

    Men jeg har et par spørgsmål til dig i andet henseende, så hvis du vil kontakte mig på jespersen.kenneth@gmail.com ville jeg være dig taknemmelig

    Endnu engang - rigtig godt gået.


    Venlig hilsen

    Kenneth2100
Log in eller Registrér for at kommentere.