Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

er der ikke bare 1 der kan hjælpe mig?

Redigeret 17 august, 2008, 04:25 i Åben debat for kvinder
Jeg lider meget af brun udflåd. Både før og efter en mensstration. jeg har sindsyg mange smerter. Er der nogen der kender til det? Jeg har været til gynækolog, og fik at vide at det var "gammelt blod". jeg har haft det i snart 10 mdr. nu. Noget så træls. Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide i 15 mdr. nu, men uden held. Det med mit brunde udflå - er det noget der nogen sinde forsvinder? eller skal der fortages noget indgreb? Hvad kan jeg evt. selv gøre? mvh. sanne håber i kan hjælpe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Sanne
    Jeg fandt noget om det her

    http://www.oestrogen.dk/show_page.asp?pageid=11245
    Det minder om dit problem.
  • Indstillinger
    Hej Sanne

    Jeg vil foreslå, at du bliver undersøgt af en ny gynækolog og/eller din egen læge.

    Det er ikke normalt, at du har brunligt udflåd konstant. Det er da nok som gynækologen har sagt, gammelt blod, men hvad er årsagen til, at der ligger gammelt blod i din livmoder, som ikke ved den naturlige udrenselsesproces kommer ud? Det må da undersøges nærmere.

    At du til med har smerter, er heller ikke normalt. Så disse to ting i kombination tyder på at noget er galt. Bliv undersøgt igen og denne gang af en anden læge/gynækolog.

    Mvh. Olsen
Log in eller Registrér for at kommentere.