Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Næsten konstant blærebetændelses symptomer

Redigeret 25 februar, 2012, 17:28 i Kroniske smerter
Jeg er en pige der lige er fyldt 20.
Siden jeg var 15 år har jeg næsten hver dag følelsen af blærebetændelse.
Jeg har været på så meget medicin at min krop snart ikke kan mere. Medicinen er nu blevet så stærk at jeg bliver dårlig og får kvalme af medicinen.
Jeg er blevet tjekket for alle kønssygdomme der findes og alle testene var negative.
Jeg har fået skannet min blære og være til flere gynkologer og aldrig har der været noget at se.
jeg har også været ude for at jeg har været oppe og få tjekket min urin selvom at jeg intet kunne mærke (det var en af de gode dage) og alligevel vises der i min urin at der er betændelse.
Nu har jeg så flere gange prøvet at tage sagen i egen hånd og har været til noget alternativ behandling hvor alle dem jeg har været hos har sagt at det er mine nyre at den er gal med.
Så gik jeg self. op til min egen læge og bad ham om at jeg skulle have undersøgt mine nyre, men han har bare fejet det under bordet, om som at sige.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre for at få noget hjælp, for jeg har ikke lyst til at gå med det her i endnu flere år uden t vide hvad der sker i min krop.
Det påvirker min hverdag og mit samliv med min kæreste for når jeg har ondt kan jeg ikke det som alle par gør, og når jeg er på medicin er jeg dårlig.

Jeg havde brug for at komme ud med dette, og håber på at der måske er nogen der har nogle hjælemidler eller svar til mig.

Hilsen Mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej dig,
    Min sygdom (reaktiv attrit) - en gigtlidelse giver mig også ofte blærebetændelse. Jeg er blevet undersøg og får dem alligevel. Nu drikker jeg dagligt tranebærsaft, den kan købes i Matas og køb den uden sukker. Hvert eneste glas vand jeg drikker om dagen tilføjer jeg en lille sjat tranebærsaft og det hjælper.
    Prøv det, hvis du ikke har prøvet det allerede. Køb også Vita Biosa, fordi alle disse antibiotika du har fået har jo været med til at fjerne de sunde bakterier i tarmen.
    ;-))
  • Indstillinger
    Hej med dig.
    Hvis du ikke allerede har prøvet det, så kan jeg anbefale dig at opsøøge en Orthomolekylær læge ( vitamin og mineral og naturlig helbredelse).
    Der findes en sådan på Sjælland , i Århus, Vejle og Hjørring

    Det kan nemlig være at du er i underskud af vitaminer eller andet som din krop har brug for.

    Held og lykke og god bedring.

    Misty
  • Indstillinger
    Hej dig,

    Du kan måske have en lidelse, som hedder Interstitiel Cystitis. Se mit indlæg under Debat, Blærebetændelse, Kronisk Betændelse - kan være Interstitiel Cystitis.

    Hvis det er tilfældet er der en rækkke fødevarer du skal holde dig fra, bl.a. kaffe, te , alkohol, sodavand, tranebær, citrusfrugter, tomat, løg, chokolade, slik m.v.

    Prøv et par uger, og se om det hjælper.

    Mvh Tina
  • Indstillinger
    Hei, jeg har også kronisk blærebetennelse med tegn på infeksjon som eneste funn. Det viser seg som for mye hvite blodlegemer. Det tok mange år før legene trodde på meg. Det skyldes at min DURA MATER ,hinnene som beskytter hjerne og sentralnervesystemet i ryggraden er blitt "for stor" og bobler ut i ryggraden åpninger. Det heter DURA ECTASIA. Ptoblemet med blæren er kun et av symptomene. Smerter i rygg og mest hele kroppen. Mye medisinering. Ditt problem behøver ikke være det samme, men ver obs på at nervepåvirkning i sentralnervesystemet kan forårsake endringer og smerter i hele kroppen. Blæreproblemene mine var første symptom av mange. Jeg har diagnosen Marfan syndrom. Når det gjelder medisiner bruker jeg epilepsi, antidepressiva,morfin+paracetamol. Har fremdeles en del smerte, som dominerer livet mitt.
Log in eller Registrér for at kommentere.