Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nogen der vil hjælpe?

Redigeret 14 august, 2008, 14:28 i Åben debat for kvinder
prøvede at stille følgende spørgsmål et andet sted herinde men fik ikke svar, så prøver nu her

''for 10 uger siden havde jeg ubeskyttet samleje med min kæreste. Chancen for at blive gravid var minimal da min cyklus ALTID er regelmæssig, men dumt alligevel. I know.

Så da min menstruation skulle have kommet derefter kom den ikke. ca 3 dage efter blødte jeg en lille smule og begyndte derfor at tage p-piller igen, efter længere pause, da jeg troede at det var min mens, men det fortsatte ikke.
Jeg læste et sted at nogle bløder ca 4 uger inde i graviditeten og tænkte at det kunne være det, så jeg tog en test som viste negativ, hvilket jeg var glad for, men menstruationen kom stadig ikke

Problemet er nu at jeg har blødt de sidste ca 3 uger uafbrudt. Det er ikke rigtig menstruation. istedet meget meget lidt, men det er hver eneste dag. Det er så lidt at tit når det når ud er det bare gammelt blod.

Jeg er meget meget nervøs for om jeg evt er gravid alligevel og der så er noget galt med min livmoder, eller jeg måske fejler noget helt andet''

jeg har nu holdt pause fra mine p-piller i 3 dage for at se om der ville ske en ændring, men der er stadig ikke sket det store. Men i dag sad der noget sjovt hudfarvet i min tampon - hvad kan det være? det var nok en halv cm lang og ikke mørkerød som de blodklatter der kommer ellers er, den var ''kød'' farvet. Jeg er meget forvirret over hvad der sker med min krop. Håber der er en venlig sjæl der vil svare.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg synes, at det lyder meget mærkeligt, det du beskriver.

    Jeg synes helt klart, at du skal gå til din læge hurtigst muligt og få det undersøgt!

    Andet råd kan jeg desværre ikke give dig.

    Mvh Karina
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg vil lige som den forrige skribent anbefale dig at gå til lægen. Du må i hvert fald have svar på, om du er gravid eller om der er noget andet galt. Det kan kun en læge gøre.

    Mvh. Olsen
  • Indstillinger
    Tak for svarene.
    Vil også til lægen, men passer meget dårligt med mine studier da jeg er afsted fra kl 7 om morgenen til kl 4-5 om eftermiddagen ( min læge er yderst uflexibel og har altid enten lukket eller tidligt fri)
    - I dag er jeg begyndt at bløde sådan lidt mere end ellers - tættere på en rigtig menstruation, og der var pludselig 2 halvstore( nok 2-3 x 4-5 cm )flade ''klumper'' i mit bind som mindede lidt om råt kyllinge kød, meget mærkeligt
    - så er begyndt at overveje om jeg måske alligevel har været gravid og så simpelthen har fået en spontan abort /:
    Det så meget mærkeligt ud og søgte lidt på nettet og fandt 3 ting det kunne være : enten en slimhinde, celleforandringer i forbindelse med p-piller eller simpelthen en spontan abort. Og er jo begyndt at bløde mere sammen med det, så det sidste lyder umiddelbart mest logisk for mig?
Log in eller Registrér for at kommentere.