Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

lavt stofskifter op på toilettet 3 gange hver nat

Er der andre der ligesom jeg må op næsten hver nat for at tisse, op til 3 gange, jeg tænker på at med lavt stofskifte, kunne det jo være at kroppen arbejdede bedst ved hvile, da jeg ved at man ikke har godt af at blive stresset, og hvad jeg selv har erfaret, komme sumptomerne tilbage, hvis jeg har gang i for meget, og ikke får slappet af.
God sensommer.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Anika1
    Det er da træls at få sin nattesøvn ødelagt, ved at rende på toilettet mange gange hver nat. Jeg har ikke døjet med det, men med mange andre symptomer. Jeg syntes faktisk, at jeg kan holde mig i længere tid end jeg plejer. Men det kan da godt ske at det er stofskiftet der driller ved dig.
    Er det kun om natten du skal tisse meget, eller også om dagen? Jeg tænker på om du mon har blærebetændelse, men det kan en urinprøve hurtig vise.
    mange hilsner fra Helle63
  • Indstillinger
    Da jeg var mest plaget af for højt stofskifte, var jeg også oppe 3 gange om natten for at tisse. Min læge fortalte mig, at det skyldtes min stofskiftesygdom. Mon ikke også det er tilfældet for dig?
  • Indstillinger
    Tak for svarere, jeg tror også det er min stofskifte sygdom der gør jeg må op flere gange om natten, men jeg prøver nu at lade være med at drikke kaffe og spise frugt før sengetid, måske det hjælper lidt.
Log in eller Registrér for at kommentere.