Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

stofskifte piller

Redigeret 5 oktober, 2008, 06:59 i Åben debat om overvægt
jeg leder efter nogen piller der kan give mig et højre stofskifte så jegkan tabe mig lidt hurtigere, jeg spiser sundt og træner men synes det går meget langsomt, er der nogen der kan hjælpe??

Kommentarer

  • Indstillinger
    lotte123lotte123
    Redigeret 25 september, 2008, 09:07
  • Indstillinger
    jeg tænkte på nogen som er lovlig jeg har læst om flere der har fået nogen ved lægen men det er alle forskellige mærker så jeg ville bare høre om der var nogen der vidste hvilke der var bedst som ikke skader ens krop
  • Indstillinger
    Hvis et menneske har fået noget medicin hos sin læge, er det givet medicin givet ud fra den pågældende persons øvrige helbredstilstand. Receptpligtig medicin er altid udelukkende til personligt brug.

    Du ønsker - øjensynligt uden om lægen - at påvirke dit stofskifte. Du er et meget modigt menneske synes jeg.

    Hvis du mener at have problemer med dit stofskifte, bør du få det undersøgt hos lægen, der så kan behandle ud fra de resultater, der kommer der.

    Jeg er faktisk dybt chokeret over, at der findes mennesker, der uden videre vil indtage diverse medikamenter, uden at ane, hvad skade de kan gøre.

    I en helt anden boldgade, så fatter jeg ikke at unge mennesker tør købe et eller andet, de ikke ved hvad er af fremmede mennesker på et diskotek. De leger med deres liv og førlighed - og for at få krøllen på igen - det gør du også, hvis du indtager noget medicin, som du køber af vildt fremmede - også en eller anden adresse på nettet.

    Det kan godt være at NN kan fortælle dig at han/hun har haft gode virkninger af et præparat, men det er ikke ensbetydende med, at det er godt for dig. MEN - du kan tage beskeden med til din læge, og der spørge om det kunne være noget for dig.
  • Indstillinger
    til lotte 123

    der er noget du helt har misfortået jeg vil kontakte min læge og få dem ved hende men der er bare så mange forskellige på markedet at jeg ville høre om der var nogen der havde erfarring med nogen der virkede for så ville jeg høre hende ad om det var nogen jeg også kunne tage.

    jeg ved godt at der er en risiko ved at bare at købe noget på nettet og tage det og det ville jeg aldrig gøre.... jeg er 24 og ved hvad der er faligt og hvad der er sikkert.

    jeg har skam på ingen tid tænkt mig at lege med mit overhovedet
  • Indstillinger
    til louise66 hvad snakker du om hvad er der sket???
  • Indstillinger
    Peddy,
    Det glæder mig, at jeg har misforstået dig. Jeg fik faktisk indtrykket, at du ville ud og finde noget "hokus-pokus" og derfor advarede jeg.
    Jeg vil dig stadig påstå, at det er farligt at gå ind og pille ved sit stofskifte, medmindre naturligvis det er lægeligt konstateret, at der er noget galt, men så er man jo også under lægebehandling.
    Louise66 skal du bare glemme - det er et sygt menneske, der pt huserer, håber vedkommende snarest kommer under psykiatrisk behandling.
  • Indstillinger
    Kære debattører

    Vi har slettet profilen Louise66 og dennes indlæg i denne tråd pga. vedkommendes disrespektfulde tone i debatten. Derfor kan det være, I oplever nogle 'huller', hvor indlæggene før var. Men vi vil hellere have muligheden for at slette profiler og skabe 'huller' end at skulle acceptere stødende indlæg fra folk, der ikke kan finde ud af at debattere ordentligt med resten af de besøgende.

    Denne mulighed for at slette profiler og indlæg fra samme er en af de store fordele, der er ved det nye login-system her på Netdoktor. Og dette er et eksempel på de positive effekter, der er af det. Vi håber, I også ser fordelene ved dette, selvom login har fået en lidt hård medfart her på siden:-)

    Fortsat rigtig god debat på Netdoktor.

    De bedste hilsener
    Redaktionen
    Netdoktor
  • Indstillinger
    "jeg leder efter nogen piller der kan give mig et højre stofskifte"

    Hvorfor ikke et venstre stofskifte?
    Hvorfor tror du dit stofskifte fejler noget som helst?
    Hvorfor tror du, at man ustraffet kan spise piller, der øger stofskiftet?
    Hvorfor søger du giftig kemi, som KUN kan udskrives af læger på en konstateret diagnose af lavt stofskifte?
  • Indstillinger
    Hvorfor tror du dit stofskifte fejler noget som helst? jeg ved ikke om mit stofskifte fejler noget men det vil min læge kunne sige til mig og give miog nogen forslag til hvad jeg kan gøre men jeg vil jo gerne selv have noget indflydelse og jweg har hørt at pille skulle være en god idé der med ikke sagt at jeg vil begyunde at bruge dem.


    Hvorfor søger du giftig kemi, som KUN kan udskrives af læger på en konstateret diagnose af lavt stofskifte? jeg mener ikke at det er giftig kemi når det er noget som man får fra ens læge af og jeg mener at alle slags lægemidler er noget som er godt da det hjælper mennesker
Log in eller Registrér for at kommentere.