Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Træt

Redigeret 6 august, 2008, 18:17 i Åben debat om depression
Hvad f ...er der i vejen med mig og hvor gik det galt? Jeg sidder bare og kukker og orker ikke at søge arbejde osv ..jeg kan tage til stranden jeg kan læse jeg kan gøre rent og lave mad - men det jeg rigtig skal og som betyder ALT gør jeg bare ikke.

Jeg undgår det konstant ..ved alt dt ovennævnte. Jeg er træt træt træt ..står for at sku flytte og skal solo sætte lejlighed på 100 + kvm istand ..nøjjj hvor er jeg træt. Dt skal bare gøres. Sådan er det

Så er der mine følelser og hvordan jeg behandler andre mennesker endda en mand der har behandlt mig mget godt. Ovenpå min skilmisse var jeg som lavet af et smertestof - alt gjorde ondt og jeg var bare. denne ven forsøgte konstant at nærme sig mig men han føltes forkert - han var forkert og jeg ku slet ikek klare at han ville dele følelsesliv med mig. Mit nyligt overståed ægteskab og "rigtige mand " var alt for tæt på ..Jeg ønskede andre mennesker og jeg ku ikke klare dem når de var der . Så her sidder jg alene ..og træt og deprimeret. Hvor ville jeg gerne være glad osv tror snart jeg har en nedarnvet endogen depression (men ok har mange ting jeg skal) jeg har ligesom mistet troen evnen og lysten til at søge et arbejde og fokuserer kun på alt det negative.Så jeg orker ikke at svare på spørgsmål har mere lyst til at snerre "bare giv mig det job " og alligevle kommer jeg ikke ud ad døren for her er så meget jseg skal lave.
Og jeg svæver konstant rund i skam og skyld og hvad jeg ku og sku have gjort anderledes - hvordan går det børnene- føler de dit føler de dat..og mit hoved blir træt. Ja min eksmand er forlængst kommet videre ..har fundet en ny osv...men mig der tog mig af alt jeg er brændt mere eller midnre sammen. Jeg hader det her selvmedlidnenhed og konstante bebrejdelser og surhed og depression . Gid man ku få en pille for det ..Øv ..jeg savner kærlighed og nærhed og da jeg havde chancen for at få det skubbede jeg ham væk - han var ikke go nok han var ikke rig nok han var bare for fattig. Idag føler jeg mig åndeligt og mentalt arveligt belastet af min måde at tænke på om mig selv og anndre ..Øv
Det trætte og ærgelig og selvbebrejdnde mennekse
Log in eller Registrér for at kommentere.