Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min spise forstyrelse.

Redigeret 4 januar, 2011, 10:14 i Bulimi
Hej alle piger.
Jeg har haft bulimi i snart 7 år det startede i en sen alder af 21 år , jeg havede altid vejet 50 kilo og kunne spise alt det sidste jeg tænkte på var at blive overvægtig. Men det gjord jeg lige pluslig som 20 årig jeg røg helt op på 77 kilo det var så mærkeligt og lige meget havd jeg gjord kunne jeg ikke tabe mig..
Så, så jeg en udsendelse om en pige med bulimi og synes tænkte jeg det er da ikke så svært så at tabe sig og ja sådan startede den, EN LILLE FIKS ide som min psykolog sagde er der mund nogen af jer der osse har fået den ide???
Nå men tate mig og vejede i mange år 48 kilo og kunne holde vægten. Men så nogle år efter var den gal igen fordi jeg stoppede med at kaste op i en periode,så ja det endte med 93 kilo det var bare så vildt. igen kunne jeg ikke komme af med mine kilo lige meget hvad. Min læge fandt ud af at jeg havede for lavt stof skifte så det er jo forklaring på det hele så nu for jeg medicin og det har hjulpet på kilo MEn har det hjulpet med at stoppe min bulimi NEJ tværtimod ser jeg det som ekstra hjælp og misbruge osse de piller, jeg tager therma power og JA jeg ved det er rigtig farligt så det behøves ikke sige og der skal ikke debattes om det jeg fortæller blot min historie. JEg tager aff piller pt er jeg op på 16 er der nogen som osse er misbruger af dem?
Jeg powerwalker så tit jeg kan 7 km.. De sidste 14 dag eer der røget 6 kilo hvad jeg slet ikke er tilfreds med vægten siger 67 og jeg føler mig fed og grim der er ingen der kender min hemmelighed..
GØr jeg det fordi jeg er ked af det osv ja det gør jeg nok men hvis jeg skal være helt ærligt er det fordi jeg er total fiks af at være TYND det fylder alt.. og min bulimi er meget slem fortiden og jeg kan ikke stoppe tro aldrig jeg har været så fiks omkring den før min aller bedste og fortrolige ven..
Hvorfor jeg skriver her og fortælle det er måske for at få luft og bare sig Ja jeg er fandme langt ude hvor jeg ikke kan bunde og snakke med andre der har det på samme måde.. ALLE mine alrm klokkerringer bimler og bamler fordi jeg skader min krop så meget fortiden..
Det v ar dejligt at få luft og tak fordi i ville læse mit indlæg som nok er lidt mærkeligt men er sikker på nogen forstår mig..

Lillemy1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Lillemy
    Der er ingen der har svaret dig, så nu vil jeg lægge et link, du kan se på hvis du har lyst.

    http://www.hiding-place.dk/16795607

    Alt godt fremover til dig.
  • Indstillinger
    Hej Lillemy1

    Jeg sys slet ikke du er langt ude. Jeg kender udemærket godt følelsen. Jeg har haft bulimi i en 7 år. Er så træt af det. Problemet ved mig er blot at mine ædeflip er så voldsomme at jeg ikke taber mig. Min vægt står enten stille eller også tar jeg på.

    Hvor meget kaster du liig hóp hvis du kan tabe dig så meget?

    Men det er slet ikke sjovt. Det kan godt være "de kloge" siger at bulimi i virkeligheden ikke handler om mad, men det passer jo ikke. Det handler rigtig meget om mad og kalorier. Vi vil jo gerne være naturlige og pæne og tynde.

    Jeg har taget 12kg på på 1½år, og tro mig det er blevet slemt. Men hvordan stopper man med at spise? Det er som om jeg bar blir ved og ved og ved. Jeg ved virkelig ikke hvordan man kontrollerer det. Og det værste er bare den fornemmelse af at man har mistet kontrollen.

    Jeg vil ikke skrive mere nu, vil lige vente til jeg har hørt fra nogle andre.
  • Indstillinger
    Hej du spørger om der er andre der misbruger afføringspiller... Det gør jeg. I øjeblikket er jeg oppe på 34 stk. Og det har jeg det bestemt ikke godt med. Jeg er bange for at skade min krop og jeg hader at tage dem.
  • Indstillinger
    Du siger du fik nogen piller af lægen, pga dit stofskifte? hvad hedder de?
Log in eller Registrér for at kommentere.